پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرفروش‌ترین برند گوشی خاورمیانه در فصل اول ۲۰۲۳ چه بوده است؟

  • کد خبر: ۱۶۵۰۲۵
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
پرفروش‌ترین برند گوشی خاورمیانه در فصل اول ۲۰۲۳ چه بوده است؟
فروش گوشی‌های هوشمند در خاورمیانه (غیر از ترکیه) هر سال رو به کاهش است و انتظارات کمی از فروش گوشی در این منطقه وجود دارد. اما وضعیت در فصل اول ۲۰۲۳ بهتر از انتظارات بود

به گزارش شهرآرانیوز - فروش گوشی‌های هوشمند در خاورمیانه (غیر از ترکیه) هر سال رو به کاهش است و انتظارات کمی از فروش گوشی در این منطقه وجود دارد. اما وضعیت در فصل اول ۲۰۲۳ بهتر از انتظارات بود و همچنین سامسونگ پرفروش‌ترین برند خاورمیانه شد.

تحلیلگران انتظار داشتند کاهش فروش گوشی در فصل اول ۲۰۲۳ در بازار خاورمیانه ۱۳ درصد باشد، اما طبق جدیدترین اطلاعات شرکت تحقیقاتی کانالیس، کاهش فروش در این بازار تنها ۳.۵ درصد بود. درحقیقت در سه ماه اول ۲۰۲۳، شرکت‌ها درمجموع ۸.۸ میلیون گوشی هوشمند در این منطقه به فروش رسانده‌اند.

در این گزارش به‌طور مستقیم به ایران اشاره‌ای نشده است. طبق گزارش کانالیس، فروش گوشی در عربستان سعودی رشد ۱ درصدی داشته، درحالی‌که فروش گوشی در امارات متحده عربی کاهش ۳ درصدی را تجربه کرده. در کشور‌های عراق و کویت هم به‌ترتیب فروش گوشی ۳ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.

سامسونگ توانسته است در فصل اول ۲۰۲۳ بیشترین گوشی را در منطقه خاورمیانه عرضه کند. کره‌ای‌ها در این بازه زمانی ۳.۸ میلیون گوشی فروخته‌اند و سهم ۴۳ درصدی را به‌دست آورده‌اند. بااین‌حال رشد فروش سالانه سامسونگ منفی ۵.۳ درصد بوده است.

در مقام دوم اپل قرار گرفته است. کوپرتینویی‌ها در این بازه زمانی در بازار خاورمیانه موفق به فروش ۱.۳ میلیون گوشی هوشمند شده‌اند و سهم ۱۵ درصدی به‌دست آورده‌اند. بااین‌حال اپل رشد فروش سالانه ۳۵.۴ درصدی را تجربه کرده است.

شیائومی در رتبه سوم به‌چشم می‌خورد. چینی‌ها توانسته‌اند با رشد فروش سالانه ۱.۶ درصدی، ۱.۰ میلیون گوشی در خاورمیانه بفروشند و سهم ۱۱ درصدی برای خود به‌دست آوردند. لازم به ذکر است که در این گزارش برند شیائومی شامل زیرمجموعه‌های ردمی و پوکو می‌شود. در رتبه چهارم و پنجم به‌ترتیب برند‌های چینی Transsion و اوپو با سهم ۱۱ و ۴ درصدی به‌چشم می‌خورند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->