نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

مسی از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد

  • کد خبر: ۱۶۷۵۹۳
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
مسی از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد
لیونل مسی با منتشر کردن پستی رسما از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، لیونل مسی قبل از بازی پاری سن ژرمن برابر کلرمون با منتشر کردن پستی در اینستاگرام خود رسما از تیم پاریسی خداحافظی کرد.

او در این پست نوشت: از باشگاه پاری سن ژرمن و شهر پاریس به خاطر این دو سالی که در تیم بودم تشکر می کنم. بهترین ها را برای تیم آرزو می کنم.

مسی در دو سالی که پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین باعث شد تا اعتراض هواداران را هم از او به دنبال داشته باشد و در نهایت قرارداد او تمدید نشود.

به احتمال خیلی زیاد مسی راهی لیگ عربستان شود و البته گمانه زنی‌ها درباره بازگشت او به بارسلونا هم زیاد است و باید دید که او در نهایت چه تصمیمی می گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->