افزایش نگرانی صهیونیست‌ها از تکرار انتفاضه دوم فریادهای مجری تلویزیون رژیم صهیونیستی| ما از حمله ایران و حزب الله می‌ترسیم وزارت اطلاعات چه سوابقی را در مورد وزرای پیشنهادی بررسی نکرد؟ پرچم فلسطین در مسیر منتهی به حرم امام حسین(ع) به اهتزار درآمد قول مساعد عربستان و عراق برای آزادی دو شهروند ایرانی آمار مجروحان حمله امشب رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی لبنان اعلام شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به روستا‌های لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) روسیه: هزار و ۲۷۵ نظامی اوکراین امروز کشته شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ترکیه: رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده است حمله اشتباه جنگنده‌های صهیونیست و هلاکت و زخمی شدن هفت نظامی این رژیم (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) پذیرش توافق پیشنهادی آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی به ادعای آمریکا دیدار حکیم و سید حسن خمینی درباره مراسم میلیونی اربعین (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) واکنش قالیباف به تذکر ثابتی درباره اظهارات عراقچی چه بود؟ چرا ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره‌ را فراخوان کرد؟ هیئت اسرائیلی دست خالی از قاهره بازگشت (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) حمله پهپادی صهیونیست‌ها به یک خودرو در جنوب لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تا پایان سال وارد تهران می‌شود تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو مقابل کاروان بلینکن ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به پایان رسید ادعای تکراری مقام آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای ایران
سرخط خبرها

۱۰۰ درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی اعتراض دارند

  • کد خبر: ۱۷۱۵۱۵
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
  • ۳
۱۰۰ درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی اعتراض دارند
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز شده چرا که مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده است، حتماً تجدیدنظر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نیک‌بین در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس در تذکری به وزیر نیرو گفت: موضوع خاموشی برق چاه موتور‌های منطقه ترشیز که محصولات آن پسته و انگور است، را مرتفع کرده و با این کار باید به قولتان عمل کنید.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس افزود: با خاموش کردن چاه موتور‌های کشاورزی زندگی مردم را به آتش نکشید، الان یکی از اعتراضات مردم منطقه همین مسئله است، بنابراین باید چنین موضوعی به حداقل رسانده شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌های مواصلاتی منطقه هر روز کشته می‌دهد، مسیر‌های شادمهر به کاشمر، خلیل آباد به بردسکن و بردسکن به سبزوار باعث ایجاد خطرات جاده‌ای برای مردم شده است که وزیر راه باید تدبیر بیندیشد و در تسریع بخشیدن به تکمیل این جاده‌ها اهتمام ورزد. جاده شامهر به کاشمر مقرر شده بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده است و روند این پروژه همانند گذشته به کندی پیش می‌رود.

نیک‌بین تأکید کرد: همه فکر و ذکرمان تعامل با دولت است و تعامل می‌کنیم تا بتوانیم با همدیگر کار‌ها را پیش ببریم، جاده شادمهر به کاشمر ۲۵ سال است که از روند احداث آن می‌گذرد، اما تاکنون تکمیل نشده است بنابراین شما برای به سرانجام رسیدن این پروژه تعجیل فرمایید تا رضایتمندی مردم بالا برود.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز گردیده است چرا که مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده است، حتماً تجدیدنظر شود.

وی با تقدیر از رئیس جمهور بابت انتخاب وزیر صمت گفت: از مجلس هم می‌خواهم حمایت کند تا این وزیر باتدبیر و عالم تصمیم درست بگیرند. همچنین از وی می‌خواهم موضوع واردات خودرو‌های کارکرده و نو را در صحن دولت مطرح کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Netherlands
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
1
خوب حق دارند معلمان حق مدیریت کلاس را ندارند بیش از هر نیروی دیگری انرژی و وقت صرف می کنندیک ساعت تدریس برابر با ۸ ساعت کار اداری است کی درک می کند هبچ نیرویی نمی تواند جایگزین معلم شود و در کلاس تدریس کند نصف وظایف هم در منزل انجام می دهند حقوقشان هم از همه نیرو ها کمتر است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
1
صحیح است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
0
1
صحیح است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->