وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳) ۴۸ درصد تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ مشهد مزاحمی و نامرتبط است سامان‌دهی بیش از سه هزار کودک بدسرپرست یا بی‌سرپرست در خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی خبر خوب برای پرستاران: تخصیص بودجه ۳همتی برای تسویه مطالبات ۱۴۰۲
سرخط خبرها

جشن دانش آموختگان علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۳۹۱۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
جشن دانش آموختگان علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم
دومین آیین دانش آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عباس شیراوژن، معاون فرهنگی وزرات بهداشت امروز در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: اجرای این برنامه با هدف پیمان بستن با امام رضاست که دانش آموختگان خدمت صادقانه و مومنانه‌ای به مردم داشته باشند.

عباس شیراوژن در خصوص این برنامه گفت: دومین جشن نمادین فارع التحصیلی ۱۲۰۰دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور امروز به همت وزارت بهداشت برگزار شده است که به صورت نمادین جمعی از دانش آموختگان را از استان‌های سراسر کشور دعوت کردیم. 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش دیگری از این مراسم گفت: سلامت امر مهمی در جامعه است و کمک به دیگران ارزشمند است. شما امروز در مسیری قدم گذاشتید که انسان‌ها به کمک و دانش شما نیاز دارند. باید بتوانیم در این مسیر باعث التیام دردمندان، ارتقای سلامت و رضایت خداوند باشیم. 

محمدعلی کیانی نیز در این برنامه با بیان این مطلب که برخی دغدغه این موضوع را دارند که آیا حرکت در این مسیر برایشان آورده مالی دارد یا خیر گفت: آنچه باعث می‌شود حظ معنوی ببرید کمک به انسان‌ها در این رشته علمی است و به دنبال آن، مسائل مادی هم محفوظ است. 

وی خطاب به دانش آموختگان شرکت کننده در مراسم گفت: امروز عهد ببندیم در مسیری که پا گذاشتیم تا می‌توانیم به درد مردم بخوریم و به درد مردم رسیدگی کنیم. هر کدام از شما باید در حوزه رشته تحصیلی خود، دانش بروز را کسب کند که می‌تواند در ارتقای معنوی کمک موثری باشد.

دومین آیین دانش آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور حدود ۸۰۰ فارع التحصیل دختر و ۴۰۰ دانش آموخته پسر عصر امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا (ع) به همت وزرات بهداشت برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->