ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۴۴۳۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر
ایلان ماسک روز شنبه در توییتر فاش کرد که به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و «بار بدهی سنگین»، این پلتفرم همچنان دارای جریان نقدی منفی است.

شهرآرانیوز - ایلان ماسک روز شنبه در پاسخ به توصیه‌های تجاری یکی از دنبال‌کنندگانش، توییت کرد: «قبل از اینکه از چیزی لذت ببریم، باید به جریان نقدی مثبت برسیم.»

این توییت کاملاً با لحن او در ماه آوریل، زمانی که ماسک به بی‌بی‌سی گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم بازگشته‌اند، کاملاً مغایرت دارد.

پس از مدیریت ماسک بر توییتر، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند و همین موضوع درآمد تبلیغات را برای ماسک به مشکلی بحث‌برانگیز و نبردی دشوار تبدیل کرد. تبلیغ‌کنندگان نگران تعدیل محتوا، اخراج‌های گسترده و عدم اطمینان عمومی درباره آینده توییتر بودند.

لیندا یاکارینو، مدیر بازاریابی سابق NBCUniversal، اخیراً سمت مدیر عاملی را از ماسک گرفته است. ماسک احتمالاً روی تجربه تبلیغاتی یاکارینو حساب باز کرده است.

نیویورک تایمز گزارش داد که درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده از هفته اول آوریل تا هفته اول ماه می و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌هایی که ماه گذشته شرکت اطلاعاتی Sensor Tower در اختیار سی‌ان‌ان قرار داد، تنها ۴۳ درصد از ۱۰۰۰ تبلیغ‌کننده برتر توییتر تا آوریل همچنان در این پلتفرم تبلیغ می‌کردند.

پس از آنکه اپلیکیشن رقیب توییتر، Meta’s Threads، کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی از ۱۰۰ میلیون دانلود عبور کرد، توییتر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

ماسک انواع مختلفی از اقدامات کاهش هزینه یا کسب درآمد را به سایت اضافه کرده است، از جمله دادن تیک آبی. در روز پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که سازندگان محتوا می‌توانند بخشی از درآمد تبلیغات سایت را دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید توییتر آبی داشته باشند و در هر یک از سه ماه گذشته حداقل ۵ میلیون بار از پست‌های خود بازدید گرفته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->