ماجرای اختلاف بنیان‌گذاران «همستر کامبت» و احتمال لیست‌نشدن آن چیست؟ ویدئو | پیشرفت فوق‌العاده ربات انسان‌نمای G۱ در انجام حرکات سریع و جهشی ماجرای هک‌شدن سه ربات ناشناس تلگرام + نکات امنیتی گوگل دیگر برای کشف حفره‌های امنیتی در اپ‌های پلی استور پاداش نمی‌دهد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای پدیده «ابَرماه آبی» (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + زمان و نحوه مشاهده قیمت نینتندو سوئیچ ۲ چقدر خواهد بود؟ زمان احتمالی رونمایی از ایرپاد ۴ اپل مشخص شد کارت‌های امروز راکی ربیت (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نمایندگان موافق و مخالف ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، درباره او چه گفتند؟ سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی A۰۶ رونمایی کرد + مشخصات و قیمت کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر چطور بدون رمز عبور وارد شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) شویم؟ چرا هوش مصنوعی «گراک ۲» ایلان ماسک می‌تواند از GPT-4-Turbo بهتر عمل کند؟ تیم دانش‌آموزی ایران مدال برنز المپیاد هوش مصنوعی را کسب کرد کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان ویژه اربعین ۱۴۰۳ + کد دستوری
سرخط خبرها

آیا در صورت تصویب لایحه جدید حجاب، پلتفرم «طاقچه» باید جریمه بدهد؟

  • کد خبر: ۱۷۶۷۶۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
آیا در صورت تصویب لایحه جدید حجاب، پلتفرم «طاقچه» باید جریمه بدهد؟
دستیار قالیباف با اشاره به لایحه جدید حجاب از اتفاقاتی که بعد از تصویب این لایحه برای پلتفرم‌های مشابه «طاقچه» می‌افتد گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - دستیار قالیباف با اشاره به لایحه جدید حجاب اعلام کرده پلتفرم «طاقچه» در صورت تصویب این لایحه باید دو ماه از سودش را جریمه بدهد. این اظهار نظر درحالی مطرح می‌شود که پلتفرم طاقچه به‌عنوان یک استارتاپ فعال در حوزه کتاب هنوز به سوددهی نرسیده است

چند روز پیش تصویری از چند کارمند استارتاپ طاقچه منتشر شد. با فاصله کمی، خبرگزاری فارس در کمپینی اعلام کرد که این پلتفرم باید به دلیل مسئله حجاب تحریم شود. این خبر طبعا در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی از دو سوی ماجرا داشت و چند ناشر نیز اعلام کردند ارتباط خود با این پلتفرم را قطع می‌کنند.

درپی این حواشی طاقچه نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و به نظر می‌رسید این موضوع همین‌جا به پایان می‌رسد، اما امروز، دستیار رئیس مجلس در شبکه فیلتر شده‌ی توییتر، موضوعی را مطرح کرد که بحث‌برانگیز شده است.

«محمد سعید احدیان»، دستیار محمدباقر قالیباف درباره لایحه عفاف و حجاب که چند روز پیش منتشر شد در توییتی گفته است «ماجرای طاقچه نشان داد، نه می‌توان در قبال هنجار شکنی سکوت کرد و نه مواجهه صورت گرفته بازدارنده بود.» او گفته در صورت نهایی شدن لایحه جدید حجاب، حکم جریمه این پلتفرم برابر با ۲ ماه سود این شرکت است و در صورت تکرار نیز جریمه‌های سنگین‌تری در انتظار این پلتفرم است.

این صحبت درحالی مطرح می‌شود که به گفته وزیر سابق ارتباطات، پلتفرم طاقچه هنوز به سوددهی نرسیده و ضررده است. او این نتیجه‌گیری را به‌عنوان فرضی غلط تلقی کرده است. پلتفرم طاقچه تا این لحظه واکنشی به این صحبت‌ها نشان نداده است.

صبح امروز مجوز استارتاپ ازکی نیز به دلیل مشابهی تا اطلاع ثانوی تعلیق شد. در حال حاضر نیز یک هفته است که دو ساختمان اداری دیجی‌کالا باز هم به دلیل مشابهی پلمب شده‌اند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->