سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲ مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۶ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۸۱۱۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
۲ مامورنما در مشهد به دام افتادند (۱۶ مرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم که در پوشش مامور اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کردند، با تلاش ماموران کلانتری «معراج» در مشهد به دام افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان افزود: در پی گزارش چند مورد اخاذی از شهروندان در پوشش مامور در محدوده بلوار توس مشهد توسط سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری معراج با بررسی اظهارات مالباختگان و مشخصات ظاهری متهمان تحقیقات میدانی خود را با گشت زنی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در بلوار توس، ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و در اقدامی ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در این عملیات در بازرسی از خودرو متهمان تجهیزاتی از قبیل یک رشته دستبند، یک قوطی افشانه فلفلی، یک قبضه اسلحه کلت قلابی، سه قبضه چاقو، یک قبضه تبر و مقادیری موادمخدر صنعتی کشف کردند.

نگهبان بیان داشت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌ها و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان به پنج فقره اخاذی از شهروندان در محدوده بلوار توس اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->