افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل‌آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن ویدئو | پایان مهر، سررسید تسویه دولت با گندم‌کاران
سرخط خبرها

علت شلوغی پمپ بنزین‌ها چیست؟

  • کد خبر: ۱۷۹۴۵۸
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
علت شلوغی پمپ بنزین‌ها چیست؟
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند، گفت: شایعات مطرح‌شده درباره بنزین صحت ندارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «علی‌اکبر نژادعلی» در برنامه تهران بیست در خصوص دلیل شلوغی پمپ بنزین‌ها و کاهش کارت‌های سوخت در جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: در ارتباط با توزیع فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت به میزان مناسب بر اساس برنامه تدارکاتی میزان فرآورده به جایگاه‌ها عرضه می‌شود در حال حاضر هم جایگاه‌ها به میزان مناسب سوخت دارند و میزان ذخیره هم مناسب است.

وی با بیان اینکه کمبود سوخت نداریم و مردم به شایعات توجهی نکنند افزود: اطمینان خاطر به مردم می‌دهیم که بنزین به میزان کافی در جایگاه‌ها و انبار‌های نفت وجود دارد و تمام شایعات مطرح شده در خصوص بنزین را رد می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: به میزان تعداد خودرو‌های پلاک‌گذاری شده کارت سوخت شخصی در اختیار مردم وجود دارد و بر اساس مصوبه قانونی موظفیم تحویل بنزین در جایگاه‌ها بر اساس کارت‌های سوخت به مردم تحویل دهیم. کارت‌های اضطراری را هم در جایگاه‌ها داریم تا اگر مردم به هر دلیلی نیاز پیدا کردند از این کارت‌ها استفاده کند.

هیچ تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نشده است

نژاد علی با بیان اینکه برخی شایعات مطرح شده را تکذیب می‌کنیم، افزود: ما به دنبال رسیدن میزان مناسب سوخت به داخل جایگاه‌ها هستیم و عرضه مناسب هم داریم. به میزان مناسب سهمیه بر روی کارت‌های مالکان خودرو وجود دارد و هیچ تغییری در سهمیه سوخت افراد ایجاد نشده است. ۶۰ لیتر به قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۵۰ لیتر به قیمت ۳ هزار تومان در کارت سوخت افراد وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه توصیه می‌کنیم مردم از کارت‌های سوخت خودشان استفاده کنند، ادامه داد: کارت‌های اضطراری فقط برای شرایط اضطرار است تا مردم اگر سهمیه خود را به پایان رساندند یا کارت خود را فراموش کردند از این کارت‌ها استفاده کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->