چهار شرط وزارت خارجه آمریکا برای برادری با ایران چیست؟ «محمد مهاجری» به دادستانی تهران احضار شد جزئیات حمله مسلحانه به یک مرکز آموزش نظامی در مالی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) با دستور نخست وزیر عراق، کمک‌های پزشکی به لبنان اعزام شد کشته شدن ۵۵۳۰ غیرنظامی از زمان کودتای نظامی در میانمار سازمان ملل آسیب به غیرنظامیان در انفجارهای بیروت را محکوم کرد تهدید جدی گردان‌های عراق برای رژیم صهیونیستی: تاوان سنگینی خواهید پرداخت چهار نظامی صهیونیست در رفح به هلاکت رسیدند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم
سرخط خبرها

اختلافات و درگیری لفظی وزرای کابینه نتانیاهو اوج گرفت

  • کد خبر: ۱۸۰۵۵۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
اختلافات و درگیری لفظی وزرای کابینه نتانیاهو اوج گرفت
وزیران جنگ و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حضور بنیامین نتانیاهو با هم درگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه جلسه کابینه امنیتی این رژیم را با حضور «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی برگزار کرد.

براساس اعلام رادیو رژیم صهیونیستی، نتانیاهو و گالانت در این جلسه به درخواست‌های بن گویر اهمیتی ندادند و خواستار بررسی این موضوع در جلسه‌ای دیگر شدند.

بن گویر با حمله به گالانت گفت: یهودیان هر روز در خیابان‌ها کشته می‌شوند و تو از افزایش حوادث جنایی صحبت می‌کنی؟ آیا مشکل ما این حوادث است؟ مگر ما دیوانه ایم؟

وی اضافه کرد: جان سربازان بیشتر از امنیت صهیونیست‌ها برای ارتش اسرائیل اهمیت دارد.

گالانت نیز درژاسخ به او گفت: به برکت وجود همین سربازان، وزرا به سلامت به شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی می‌روند و به فرماندهان آن‌ها توهین می‌کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این جلسه، بن گویر وزیر امنیت داخلی را عامل حملات فلسطینیان به صهیونیست‌ها معرفی کرد.

روز دوشنبه یک شهرک نشین صهیونیست براثر تیراندازی چند جوان فلسطینی در نزدیکی چهارراه "کفاسیم" در شهر الخلیل کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲۵ گلوله به سمت خودروی حامل شهرک نشینان در جریان عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل شلیک شده که ۲۰ عدد به این خودرو اصابت کرده است.

روز شنبه نیز سرنشینان یک خودرو اقدام به تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست در حواره کرده بودند.

در این عملیات ضد صهیونیستی نیز دو شهرک نشین صهیونیست به شدت مجروح و سپس بر اثر جراحت‌های وارده کشته شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->