طرح بازنگری قلعه وکیل آباد مشهد در کمیسیون ماده ۵ تصویب شد| تراکم منطقه بین ۲ تا ۶ طبقه پیش‌بینی تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای برگزاری مسابقه ایران _ قطر برگزاری سومین رویداد «عطر و طعم پاییز» در مشهد  سقوط کارگر جوان مشهدی از ارتفاع (۱۴ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: امروز هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده است افزایش ظرفیت ساماندهی و آموزش آسیب‌دیدگان اجتماعی در مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: حضور مردم در نماز جمعه نصر نمایانگر استحکام کافی مبنایی و مردمی نظام جمهوری اسلامی است + فیلم اعمال‌قانون ۱۴۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حکایت ناشنیده از آغاز حکومت شاه عباس صفوی در مشهد | بدشگونی تاج‌گذاری در کوهسنگی شهردار منطقه‌۳ مشهد در دیدار با اهالی محله دروی: دیوارسازی کال دروی، رو به پایان است کارتون | جنگ نرم رژیم موقت صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی هوای کلانشهر مشهد امروز سالم شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) علت تصادف اتوبوس با ۷ خودرو در بولوار پیروزی مشهد چه بود؟ + فیلم سوانح رانندگی در خراسان رضوی سه کشته برجای گذاشت (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ناصحی: تقویت همدلی در تمام ارکان مدیریت شهری مجدانه مدنظر قرار بگیرد حاجی‌بگلو: قانون درآمدهای پایدار شرایط دشواری را برای شهرداری‌ها رقم زده است شهردار مشهد مقدس: تعدادی از پروژه‌های شهری با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند بررسی نقش سمن‌های حوزه اجتماعی در مدیریت شهری مشهد اجرای برنامه‌های مختلف برای دختران مشهدی توسط مهدیه و مجتمع فرهنگی منتظران عاشق پیگیری ایجاد «کافه‌بازی» در بوستان‌های بانوان شهر مشهدمقدس رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد: وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد روایت‌هایی از زندگی کلنل محمدتقی‌خان پسیان به مناسبت سالروز شهادتش | قطرات خونم کلمه «ایران» را ترسیم خواهند کرد
سرخط خبرها

سفر اقتصادی استاندار خراسان رضوی به افغانستان

  • کد خبر: ۱۸۷۸۲۸
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
سفر اقتصادی استاندار خراسان رضوی به افغانستان
یک هیئت اقتصادی از استان خراسان رضوی با ریاست استاندار به افغانستان و شهر کابل سفر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در رأس یک هیئت اقتصادی از استان خراسان رضوی به افغانستان و شهر کابل سفر کرده است.

در این سفر ابوالفضل چمندی، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و تعدادی از مدیران کل اقتصادی استان حضور دارند.

گفت‌وگو و تبادل نظر درباره تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های تجاری و اقتصادی و همچنین گسترش مناسبات و سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات مشترک از اهداف این سفر است.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش بود که خط آهن خواف-هرات به بهره‌برداری رسید و مسیر جدید صادراتی نیز بین دو کشور ایران و افغانستان ایجاد شد. با راه‌اندازی این خط در سال امکان جابه‌جایی ۶میلیون تن کالا وجود دارد.

طرح راهبردی راه‌آهن خواف در شرق ایران به هرات در غرب افغانستان تکه‌ای مهم از پازل ارتباطی میان کشور‌های منطقه است که اجرای آن از سال۱۳۸۶ کلید خورد تا مسیر ریلی میان خواف واقع در ۲۶۷کیلومتری جنوب شرقی مشهد را در قالب خط آهنی به طول حدود ۲۲۰کیلومتر به شهر هرات واقع در شمال غرب افغانستان ایجاد کند.

احداث خط ریلی خواف-هرات به دلیل تغییر و تحولات اخیر در افغانستان دچار مشکل شده بود که طی یک سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده و تلاش مهندسان و متخصصان ایرانی، خط تکمیل و نخستین قطار باری عصر امروز از جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->