۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تایید سلامت روانی «کلثوم» قاتل سریالی مازندران

  • کد خبر: ۱۸۸۸۰۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
تایید سلامت روانی «کلثوم» قاتل سریالی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سلامت روانی قاتل سریالی استان معروف به (کلثوم) از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و سلامت روانی نامبرده به تایید کارشناسان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، علی عباسی ضمن تایید سلامت روانی قاتل سریالی معروف به (کلثوم) از سوی کارشناسان پزشکی قانونی گفت: معاینات و مصاحبه‌های دقیق روان پزشکی با متهم به قتل با دقت با حضور کارشناسان و ادله‌ی ارائه شده از سوی مراجع قضایی و جمع بندی نظریات کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت که قاتل در زمان ارتکاب جرائم و نیز در زمان مصاحبه فاقد هرگونه اختلال روانپزشکی بوده است که می‌توانست اراده یا قوه‌ی تمیز وی را تحت تاثیر قرار دهد.

پیشتر فرمانده نیروی انتظامی مازندران از دستگیری زن ۵۶ ساله‌ای که پس از ازدواج با هفت مرد مسن و متمول که آنان را به قتل رساند، در محمودآباد خبر داد.

در ۱۱ شهریور ماه امسال بود که اولین بار فرمانده نیروی انتظامی مازندران درباره دستگیری قاتل سریالی اطلاعاتی را به اصحاب رسانه ارایه کرد و گفت: طی روز‌های گذشته با شکایت یک خانواده در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ ساله آن‌ها بحث پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه بعد از شکایت تحقیقات پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی بررسی‌های پلیسی همسر این مرد که یک خانم ۵۶ ساله بود به عنوان فرد مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

سردار مفخمی با اعلام اینکه این خانم طی تحقیقات پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اعلام کرد که با حل کردن قرص فشار خون به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش می‌شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ ساله کرده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون طی اعترافات این زن به هفت مورد قتل به این شیوه اعتراف کرده است، گفت: گزینه‌های این فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالی و مسن بودند که به عنوان همسر صیغه‌ای با آن‌ها ازدواج می‌کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه این زن افرادی را که به عنوان همسر انتخاب می‌کرد افراد متمول و با سن حدود ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، افزود: در شهر‌های مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر این قتل‌ها اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داد، گفت: در گزینه آخر مهریه این زنپنج میلیارد ریال اعلام شده است و این زن بعد از قتل که به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهریه و ارث می‌کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: احتمال افزایش موارد اتهامی وجود دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->