ورود ۵۳۰ زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون به ایران تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟ وزارت کار:  اشتغال اتباع خارجی قانونی مانعی ندارد جزئیاتی از طرح اصلاح قانون ورود و اقامت اتباع بیگانه از زبان یک نماینده مجلس تلاش برای حل مشکل زائران افغانستانی اربعین | رئیس ستاد مرکزی اربعین دستور رفع محدودیت سفر تا هجدهم ماهِ صفر را صادر کرد اینفوگرافی | گاه‌شمار سقوط افغانستان
سرخط خبرها

کمیسیون مشترک برای حل مشکلات مهاجران افغانستانی در ترکیه ایجاد شد

  • کد خبر: ۱۸۹۹۴۵
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
کمیسیون مشترک برای حل مشکلات مهاجران افغانستانی در ترکیه ایجاد شد
مسئول اداره مهاجرت ترکیه در دیدار با هیئت اعزامی وزارت امور مهاجران و عودت کنندگان امارت اسلامی ضمن توافق بر ایجاد یک کمیسیون مشترک برای حل مشکلات مهاجران افغانستانی اعلام کرده که به زودی به افغانستان سفر خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر مطبوعاتی وزارت امور مهاجران و عودت کنندگان امارت اسلامی با انتشار مطلبی در توییتر نوشته است که هیئت وزارت امور مهاجران تحت ریاست قاری محمد اجمل، رئیس دفتر مقام در جریان سفر در ترکیه، با اتیلا توروس، مسئول اداره مهاجرت ترکیه در رابطه به مشکلات مهاجران افغانستانی در آن کشور، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین علاوه بر توافق بر ضرورت اتشه امور مهاجران، بر ایجاد یک کمیسیون مشترک نیز توافق کردند تا از آن طریق مشکلات مربوط به مهاجران، نظریات و پیشنهادات دو طرف با هم شریک و در زمینه اقدام شود.

همچنین هیئت وزارت امور مهاجران افغانستان، از زندان توپلام، در انقره که شماری از افغانستانی‌ها در آن زندانی اند، دیدن کردند.

اتیلا توروس، مسئول اداره مهاجرت ترکیه نیز گفته که در آینده نزدیک به افغانستان سفر می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->