تمرکز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۴ بر کوانتوم، فوتونیک و هوش مصنوعی خواهد بود احتمال قطعی گسترده خطوط مخابرات و اینترنت در تابستان امسال (۱۴۰۴) سازمان فضایی ایران کپسول زیستی حمل انسان به فضا را امسال آزمایش می‌کند زمان انتشار آپدیت One UI ۷ برای گوشی‌های سامسونگ + فهرست نتیجه پژوهشی جدید: مصرف ماریجوانا بر فعالیت مغز و حافظه تأثیر می‌گذارد کاهش مصرف اینترنت کشور در زمان پخش سریال «پایتخت»! + عکس معنای «گوگل» افشا شد| تاریخ سازی یک اشتباه تایپی گوشی هوشمند، سومین کالای عمده وارداتی در سال ۱۴۰۳ بوده است آیا طراحی آیفون ۱۷ پرو متفاوت از نسل قبل خواهد بود؟ هوش مصنوعی واتساپ و اینستاگرام معرفی شد | Llama ۴، قوی‌تر از مدل‌های گوگل و OpenAI درباره گوشی جدید اینفینیکس که در هوا عطر پخش می‌کند + مشخصات و قیمت همه‌چیز درباره Corleo، ربات چهارپای کاوازاکی که می‌توانید سوارش شوید + فیلم راهنمای افزایش سرعت اینترنت رایتل 4g نتایج تحقیقات جدید: افراد متأهل بیشتر از مجردان به زوال عقل مبتلا می‌شوند دانشمندان می‌گویند ممکن است ما در کره ماه زندگی میکروبی به جا گذاشته باشیم ساعت‌های ۱۴ میلیارد تومانی ژژه لکولتر با مینیاتورهای شاهنامه + عکس ترامپ اجرای قانون ممنوعیت فعالیت تیک‌تاک را ۷۵ روز دیگر عقب انداخت قابلیت Copilot Vision مایکروسافت به ویندوز و موبایل می‌آید + قابلیت‌ها آیا تراشه‌های الکترونیکی هم شامل تعرفه‌های سنگین ترامپ می‌شوند؟ هوش مصنوعی Runway Gen-4 رونمایی شد | تولید پیشرفته ویدئو + فیلم افزایش قابل‌‌توجه زباله‌های فضایی در سال ۲۰۲۴
سرخط خبرها

اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۲۹
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
اینستاگرام احتمالا به زودی ویژگی حذف تبلیغات را درازای پرداخت پول عرضه کند
مشابه آنچه پلتفرم‌های دیگر - مانند X (توئیتر سابق) و تلگرام - انجام دادند، متا اکنون به کاربران اجازه می‌دهد برای تایید و باز کردن برخی از ویژگی‌های اضافی در فیس‌بوک و اینستاگرام پول پرداخت کنند.
کیهان همایون
خبرنگار کیهان همایون

شهرآرانیوز - طبق گزارش‌ها، شرکت متا برای متقاعدکردن افراد بیشتر به پرداخت هزینه برای سرویس Meta Verified، روی گزینه جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد فقط محتوای حساب‌های تأییدشده را ببینند.

همانطور که آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام به The Verge گفته، این پلتفرم در حال آزمایش دکمه‌ای است که پست‌ها را در فید فیلتر می‌کند و فقط محتوای حساب‌های تاییدشده را نشان می‌دهد. کاربران فیلتر جدید را در منو پیدا می‌کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد بین فید‌های فرعی و موارد دلخواه جابجا شوند. موسری معتقد است که این دکمه به سازندگان و برند‌ها امکان می‌دهد بیشتر دیده شوند:

ما در حال بررسی این موضوع به عنوان یک کنترل جدید برای افراد و راهی برای کشف کسب‌و‌کار‌ها و سازندگان هستیم.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره اینکه چندنفر به دکمه جدید برای فیلترکردن پست‌ها دسترسی دارند، وجود ندارد. از آنجایی که این ویژگی آزمایشی است، حتی ممکن است قبل از اینکه برای همه در اینستاگرام عرضه شود، کلا کنار گذاشته شود.

البته ایده اصلی پشت چنین فیلتری متقاعدکردن کاربران اینستاگرام برای پرداخت هزینه است. در ایالات متحده، سرویس Meta Verified ماهانه ۱۱.۹۹ دلار یا زمانی که از طریق برنامه‌های iOS یا Android مشترک می‌شوید، ۱۴.۹۹ دلار است. کاربرانی که برای Meta Verified هزینه پرداخت می‌کنند، می‌توانند یک شناسه دولتی برای تأیید هویت خود و تیک آبی دریافت کنند.

اینستاگرام بدون تبلیغ

متا در تلاشی دیگر برای افزایش درآمدش، در نظر دارد طرح دیگری را عرضه کند. حذف تبلیغات از اینستاگرام و فیسبوک. این طرح ابتدا برای کاربران در اروپا عرضه می‌شود.

این طرح حدود ۱۷ دلار در ماه هزینه دارد و مشخص نیست که آیا با Meta Verified همراه خواهد بود یا خیر. ایلان ماسک در نظر دارد کاری مشابه با X انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->