انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم
سرخط خبرها

موحدیان: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۹۱۲۱۹
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
موحدیان: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شد+ فیلم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شده که برای ما بسیار مهم و باعث افتخار شورا، شهرداری و دانشگاه است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۶ آبان‌ماه در نشست خبری دهمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری که در محل شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این کنفرانس از سال ۸۵ در مشهد با مشارکت شورای شهر مشهد، دانشگاه فردوسی و مرکز پژوهش‌های شورا پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: ۹ دوره این کنفرانس را برگزار کردیم، اما به دلیل کرونا دو سال عقب افتاد. امسال با همت شورا، شهرداری و دانشگاه دهمین دوره کنفرانس را در ۲۴ و ۲۵ آبان برگزار می‌کنیم. سابقه این کنفرانس و دامنه اثر آن در کشور و خارج از کشور گسترده است. شهر مشهد برند این کنفرانس شده که برای ما بسیار مهم و باعث افتخار شورا، شهرداری و دانشگاه است.

موحدیان بیان کرد: هدف عمده کنفرانس این است که ارتباط و تعامل مدیریت شهری را با دانشگاه برقرار کنیم. اگر شهر را به عنوان یک موجود زنده بدانیم که می‌دانیم باید به عنوان شورا که سیاست‌گذار هستیم، به این ارتباط و تعامل توجه کنیم؛ زیرا دستاورد‌های جدید علمی در دانشگاه وجود دارد و تجربیات موفقی در دنیا انجام می‌شود که اهمیت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه باید بدانیم جزیره جدا شده از جهان نیستیم، عنوان کرد: باید از تجربیات در چارچوب خودمان استفاده کنیم. مشهد از نظر حاشیه‌نشینی مشکلات جدی دارد که نظرات جامعه دانشگاهی در این خصوص برای ما بسیار مهم است. مسکن در تمام برنامه‌های دولت و در برنامه هفتم مطرح شده که همه ما باید به آن اهمیت دهیم و راه حل‌های نوینی برای حل مساله پیدا کنیم. تاکنون نتوانستیم در این زمینه موفق باشیم، بنابراین باید راه حل‌های نوینی پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حاشیه شهر مشهد نیاز به بازآفرینی دارد. بازآفرینی برای ما بسیار مهم است که باید با روش نوآورانه‌ای مسائل کلان شهر مشهد و چگونگی تامین مالی پروژه‌ها را مورد توجه قرار داده و خدماتی را به حاشیه شهر و مناطق مورد هدف بازآفرینی ارائه دهیم.

موحدیان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مقالات توسط بدنه شهرداری‌ها و به خصوص شهرداری مشهد ارایه شده است، تصریح کرد: این دستاورد بزرگی برای شهرداری مشهد است که توانسته ارتباط بسیار خوبی را با دانشگاه برقرار کند. مبحث بازآفرینی در همین کنفرانس مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: بحث مشارکت مردم در حاشیه شهر مطرح نبود که در این کنفرانس‌ها به این نتیجه رسیدند بدون مشارکت مردم در حاشیه شهر هیچ اقدامی ممکن نخواهد بود. شعار شورای ششم نیز از ابتدا همین بوده و پروژه‌های زودبازده ۱ و ۲ را بر همین اساس انجام می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->