رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم
سرخط خبرها

رسانه‌های پاکستانی: مهاجمان پایگاه هوایی میانوالی سلاح‌های آمریکایی داشتند

  • کد خبر: ۱۹۳۰۱۵
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
رسانه‌های پاکستانی: مهاجمان پایگاه هوایی میانوالی سلاح‌های آمریکایی داشتند
رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابعشان ادعا می‌کنند که مهاجمان با استفاده از سلاح‌های ساخت آمریکا بر پایگاه هوایی آموزشی نظامیان این کشور واقع در میانوالی ایالت پنجاب حمله کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سما تی‌وی دوشنبه‌شب، ۱۵ آبان گزارش داده است که حمله‌کنندگان از سلاح‌های ساخت آمریکا به‌جامانده در افغانستان، این پایگاه را هدف قرار داده‌اند.

براساس این گزارش، نتایج به دست‌آمده از این حمله سبب نگرانی مقام‌های ارشد نظامی پاکستان شده است.

تجهیزات به دست‌آمده از مهاجمان نشان می‌دهد که آنان در این حمله از سلاح‌های ساخت آمریکا از جمله آر‌پی‌جی ـ ۷، ای‌ک ـ ۷۴، ام ۴ و ام ۱۶ استفاده کرده‌اند.

این رسانه به نقل از کارشناسان نظامی پاکستان نوشته است که تروریست‌ها به سلاح‌های باقی‌ مانده آمریکا در افغانستان به آسانی دسترسی دارند.

براساس ادعای آنان، این سلاح‌ها توسط تروریست‌ها علیه پاکستان استفاده می‌شود.

طالبان تاکنون در این مورد واکنشی نشان نداده‌اند، اما پیش از این، فروش سلاح برجامانده از آمریکا در افغانستان و همچنان دسترسی تروریست‌ها به آن‌ها را رد کرده‌اند.

این در حالی است که روز شنبه، ۱۳ آبان، گروهی از مهاجمان بالای یک پایگاه هوایی آموزشی نظامیان پاکستانی در ایالت پنجاب حمله کردند.

مقام‌های پاکستانی گفتند که در این حمله به چهار فروند هواپیما آسیب رسیده و در نتیجه درگیری میان نظامیان این کشور و مهاجمان، سه شبه‌نظامی کشته و سه تن دیگرشان بازداشت شدند.

منبع: هشت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->