رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه ای» انجام خواهد شد موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وزیر پیشنهادی نیرو: برای اجرای قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم دستور عارف به استاندار یزد برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ ایران: احتمالا پاسخ به اسرائیل در زمان و شرایطی خواهد بود که کمترین احتمال را می‌دهد آیا نتانیاهو پیشنهاد رفع شکاف‌ها درباره توافق آتش‌بس غزه را پذیرفته است؟ محسن رضایی: بنای ایران بر جنگ نیست، اما با قدرت از خود دفاع خواهد کرد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ادامه اعتراض‌های داخلی به سیاست‌های دولت نتانیاهو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل خواهان تخریب مقر این سازمان در فلسطین اشغالی شد غرق شدن قایق تفریحی مایک لینچ، غول فناوری بریتانیا در سیسیل ایتالیا یک مقام سابق آمریکایی فاش کرد| حمایت بی قید و شرط هریس از رژیم صهیونیستی تازه‌ترین توضیحات سخنگوی سپاه درباره نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) مقاومت عراق «عین الأسد» را هدف قرار داد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدن اسیران صهیونیست به ضرب گلوله ارتش این رژیم مسئولیت اداره گزینش کشور به معاون اجرایی پزشکیان تفویض شد توافق اطلاعاتی میان ایران و افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر آژیر هشدار نفوذ پهپادی در شمال سرزمین‌های اشغالی پایان هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران | جلسه بعد فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نتانیاهو: هرگز جنگ را متوقف نخواهم کرد!
سرخط خبرها

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست؟!

  • کد خبر: ۱۹۳۰۳۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست؟!
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز سه‌شنبه در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک وزیر صهیونیست مبنی بر احتمال استفاده از بمب هسته‌ای در نوار غزه گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته بدون هیچ مانع سیاسی و بین‌المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه پرداخته، اما به نظر این میزان کشتار از نظر آن‌ها کافی نبوده و در اتاق‌های فکرشان موضوع بمباران اتمی غزه نیز روی میز قرار گرفته است.

وزیر میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که انداختن بمب اتم روی غزه یکی از گزینه‌های کابینه جنگ اسرائیل است.

هر چند اظهارات این مقام رژیم صهیونیستی که به نظر در یک ناهماهنگی با رئیس کابینه بیان شده، خشم نتانیاهو را هم برانگیخت و او این سخنان را رد کرد، اما این برای اولین بار نیست که مقامات فعلی و پیشین اسرائیلی اظهاراتی از این دست بیان می‌کنند و البته دنیا در برابر آن سکوت می‌کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به سخنان «آمی‌های الیاهو» وزیر صهیونیست کابینه نتانیاهو گفت، این صحبت‌ها سوالات بسیاری از جمله درباره زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند.

او تاکید کرد: این موضوع تعداد زیادی سوال ایجاد کرد. سوال شماره یک، معلوم می‌شود که ما اظهارات رسمی در مورد وجود سلاح هسته‌ای می‌شنویم؟ سؤالات زیر را همه دارند؛ سازمان‌های بین‌المللی کجا هستند، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی کجاست، بازرسان کجا هستند؟

سیاسی کاری برخی کشور‌ها و حمایت بی، چون و چرای آن‌ها از رژیم صهیونیستی به حدی رسیده که آن‌ها در برابر زیر سوال بردن قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم کاملا ساکت هستند، حتی زمانی که صحبت از استفاده از بمب اتم در میان باشد!

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->