استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی شبانه‌روزی خدمات شهری در خیابان امام رضا (ع) | فعالیت ۴۲۶ نفر پاکبان در سه شیفت
سرخط خبرها

یکی از شاخص‌های اصلی تعریف شده توسط شهردار و شورای شهر، حرکت به سمت شهرداری هوشمند و الکترونیک است

  • کد خبر: ۱۹۳۲۹۹
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
یکی از شاخص‌های اصلی تعریف شده توسط شهردار و شورای شهر، حرکت به سمت شهرداری هوشمند و الکترونیک است
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد حرکت به سمت شهرداری هوشمند و الکترونیک را یکی از شاخص‌های اصلی مدنظر شهردار و شورای شهر عنوان کرد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا سمیعی امروز، ۱۷ آبان‌ماه، در رویداد تحول بر مدار آینده و آیین رونمایی از اولین سامانه مدیریت کیفیت در شهرداری‌های کشور که در کارخانه نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر عصر فناوری اطلاعات است سازمان فاوا به تمام ارکان سازمانی در زمینه کیفیت و فرایند کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین سرمایه ما سرمایه‌های انسانی هستند، عنوان کرد: اگر ساختار‌ها را به خوبی مدیریت کنیم، ذیل این ساختارها، مدیریت و همکاران را با طرح وظایف جانمایی کرده و فرآیند‌ها را به نحوی طراحی کنیم که ارتباطات آن‌ها مشخص باشد و نگاه بخشی نداشته باشیم، مجموعه به نحو درستی حرکت می‌کند و شهروندان نتیحه آن را می‌بینند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: در ابرسازمان شهرداری، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های تعریف شده توسط شهردار و شورای شهر، حرکت به سمت شهرداری هوشمند و الکترونیک است، بنابراین باید آرزو کنیم زمانی شهروندان برای هیچ کاری به شهرداری مراجعه نکنند و از راه دور و از هر محلی خدمات خود را دریافت کنند. فعالیت‌ها باید دارای فرم‌های مشخص شده با کمترین پیچیدگی باشد و فرایند شاخص‌دار و زمان‌دار باشد. گاهی سیستم مدیریت کیفیت را داریم، اما چارچوب زمانی فرایند مشخص نیست.

سمیعی تصریح کرد: علیرغم اینکه گام‌های ما خوب بوده، اما بعد از زمانی کفایت نمی‌کرده، بنابراین باید طراحی مجددی در قالب سامانه جامع‌تر QMS مبتنی بر سیستم‌های فرآیندی انجام می‌شده که امروز می‌خواهیم این سامانه را رونمایی کنیم.

در ادامه سید محمد سجادی، سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی اظهار کرد: در حوزه کیفیت و اهمیت آن همه اتفاق نظر دارند. در ادبیات اعتقادی و دینی ما تاکیدات زیادی شده که کار و فعالیت ما دارای کیفیت و استاندارد باشد.

موضوع کیفیت دچار سلایق شخصی یا تشخیص‌های نادرست می‌شود

وی افزود: در سازمان ملی استاندارد که در آستانه صدمین سال فعالیت آن هستیم، در حوزه استانداردسازی، حسن نظارت در این بخش و کیفیت خدمات و کالا را انجام می‌دهیم. بیش از هزار کالای مشمول استاندارد اجباری داریم، اما حوزه خدمات مغفول مانده و چندان توجهی نشده است. ما در حوزه خدمات باید بهتر عمل کنیم تا نتیجه را ببینیم. گاهی موضوع کیفیت دچار سلایق شخصی یا تشخیص‌های نادرست می‌شود.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در فرایند استانداردسازی چهار بخش جزو تکالیف اصلی سازمان قرار داده شده که گام اول استانداردسازی، دوم اندازه‌شناسی، سوم تایید صلاحیت و چهارم ارزیابی انطباق است.

سجادی تصریح کرد: شهرداری می‌تواند در حوزه ساخت وساز و مصالح ساختمانی، پروژه‌های شهری استاندارد‌های شهرسازی و مدیریت شهری شامل معابر و پیاده‌رو‌ها و مدیریت ترافیک شهری، استاندارد‌های مرتبط با مصرف انرژی، آلودگی هوا، استانداردسازی آسانسورها، اطفای حریق، مدیریت پسماند و تجهیزات تفریحی و زمین‌های بازی کمک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->