محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

سفیر روسیه در اسرائیل از احتمال گسترش درگیری‌های خاورمیانه خبرداد

  • کد خبر: ۱۹۴۷۰۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
سفیر روسیه در اسرائیل از احتمال گسترش درگیری‌های خاورمیانه خبرداد
سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی گفت: احتمال گسترش درگیری فلسطین و اسرائیل به سایر کشور‌های منطقه خاورمیانه بسیار زیاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، آناتولی ویکتوروف روز چهارشنبه در پاسخ به سوالی درباره گسترش درگیری‌ها به شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ اظهار داشت: سطح رویارویی بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها و میزان گسترش درگیری‌ها در منطقه بسیار بالا است.

وی همچنین به اهمیت ممانعت از گسترش درگیری‌ها اشاره کرد و افزود: لازم است که علیه این روند به سرعت اقدام شود.

سفیر روسیه گفت: سیاست‌های آمریکا یکی از دلایل اصلی چنین تشدید تنشی در منطقه است و اوج گیری یا تشدید کنونی این رویارویی به شکل عمده نتیجه سیاست‌های شکست خورده ایالاتمتحده در خاورمیانه است.

این دیپلمات روس اضافه کرد: آمریکایی‌ها بسیاری از فرآیند‌ها را ربوده، منافع کشور‌ها و مناطق را در نظر نگرفته و تلاش کردند توافق‌های به ظاهر جذاب را نهایی کنند.

ویکتوروف تاکید کرد: اقدام‌های آمریکا با هدف حل و فصل مناقشه کنونی نیست، بلکه برای تشدید اوضاع به منظور کسب فرصتی برای دیکته کردن شرایط خود است.

وی ادامه داد: آمریکا به جای اینکه شکست‌های خود را به رسمیت شناخته و به اقدام‌های جمعی در منطقه بپیوندد، بار دیگر خط اقدامات یک جانبه را ادامه داده و اسرائیل را به اتخاذ تدابیر دشواری که نباید در شرایط کنونی انجام شوند، سوق می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->