پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

گل محمدی عذر مهاجم تیمش را خواست

  • کد خبر: ۱۹۷۷۵۷
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
  • ۲
گل محمدی عذر مهاجم تیمش را خواست
سرمربی پرسپولیس مهاجم سوئدی تیمش را نمی خواهد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات نبیل باهویی را بدون نظر مثبت یحیی گل محمدی جذب کرد تا رضا درویش یک کار تاریخی کرده باشد. اما عملکرد این بازیکن تا اینجای فصل آنقدر بد بوده که صدای همه تماشاگران و کارشناسان را درآورده چه برسد به یحیی گل محمدی که دیگر از او قطع امید کرده است.

در همین راستا با خبر شدیم که یحیی بعد از بازی با النصر به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که دیگر نیازی به نبیل باهویی ندارد و نیم فصل جای او بازیکن دیگری را جذب خواهد کرد.

پیش از این رضا درویش برای اینکه یحیی را متقاعد کند که  نبیل را در جمع شاگردانش بپذیرد به او گفته بود اگر در نیم فصل از عملکرد این مهاجم راضی نباشد او را کنار خواهد گذاشت و این مسئله را نیز در قرارداد او آورده است.

حالا باید دید با توجه به عدم رضایت یحیی از نبیل آیا درویش او را نیم فصل کنار خواهد گذاشت یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
وجدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
1
1
پول مفت بیت المال، مال یک فصل بگیره و بعد چند بازی بره!؟ بعدم میگن ما تخم مرغ میخوریم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
0
0
من رستوران دارم توی کارفوتبال هم نیستم اما قسم میخورم بهترازاین بازی می‌کنم چیه این بابا اینو فکرکنم همینجوری ازتوخیابون گرفتن آوردن توتیم پرسپولیس عه عه جدی حالم ازبازیش بهم خوردانگارتاحالا توپ ندیده
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->