حمله اسرائیل به یک مدرسه ابتدایی در غزه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آغاز نشست اضطراری شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان وارد قطر شد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) احضار سفیر ایران در برلین به وزارت خارجه آلمان اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود
سرخط خبرها

آیا مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه (۱۲ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۷۹۲۷
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
آیا مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه (۱۲ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از غیرحضوری شدن کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان و آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در روز یکشنبه ۱۲ آذر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش از برگزاری کارگروه اضطرار شرایط آلودگی هوای استان به صورت مستمر خبر داد و گفت: باتوجه به بررسی شاخص‌های آلاینده و پیش‌بینی‌های هواشناسی، فردا یکشنبه دوازدهم آذرماه، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مهد‌های کودک و پیش دبستانی در مناطق یاد شده تعطیل و آموزش در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: مادران شاغلی که دارای فرزند مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک هستند می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: به منظور جلوگیری از آلایندگی ناشی از سوزاندن بقایای گیاهی در پارک ناژوان، مقرر شد تا اطلاع ثانوی بهره برداری از عرصه پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۱۵ محدود و ورودی‌های این پارک توسط شهرداری اصفهان مسدود گردد.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری، انجام عملیات عمرانی، آتش زدن بقایای گیاهی و ... همچنان ممنوع است.

شیشه فروش گفت: اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحد‌های آلاینده و مقابله به منابع آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت خواهد کرد.

وی متذکر شد: اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو‌ها از درب منزل در شهر اصفهان همچنان برقرار است و پلیس نیز با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌نماید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر انجام اقدامات سلبی و ایجابی توسط دستگاه‌های مسئول به منظور کنترل منابع آلاینده، از هم استانی‌ها و شهروندان اصفهانی خواست تا همچنان از سفر‌های غیرضروری اجتناب نمایند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->