OpenAI قصد دارد ربات‌های انسان‌نمای پیشرفته بسازد فلز طلا چطور در پوسته زمین شکل می‌گیرد؟ | تحقیقی جدید پاسخ می‌دهد فضانوردان ناسا از ایستگاه فضایی بین‌المللی سال نو میلادی را تبریک گفتند + فیلم محققان اسکاتلندی: افزایش بیماری‌های روانی ارتباطی مسقیم با آلودگی هوا دارند ۱۰ دنیای رنگی برای ۷ تا ۱۸ ساله‌ها در گوگل، اسکویید گیم بازی کنید! + آموزش هم‌افزایی در راستای تحقق ۵۵هزار اتصال فیبر نوری در خراسان رضوی فضاپیمای ناسا رکورد نزدیک‌شدن به خورشید را شکست! افغانستان و ایران تفاهم‌نامه اتصال شبکه‌های اینترنت امضا کردند ۵۰۰۰ پهپاد، به مناسبت کریسمس، رکورد طولانی‌ترین نمایش پهپاد‌ها را شکستند + فیلم ویدئو | پشتک‌زدن ربات انسان‌نمای «بوستون داینامیکس» با لباس بابانوئل رفع فیلتر واتساپ و گوگل‌پلی رسماً آغاز شد (۵ دی ۱۴۰۳) تشخیص دیابت با هوش مصنوعی در بیمارستان‌های انگلیس زمان رفع فیلتر واتس‌آپ و گوگل پلی مشخص شد ویدئو | آنباکس کیبورد Wind X98 با طراحی جذاب و صدایی دلنشین ویدئو | توضیحات ستارهاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری از مسیر رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتس‌اپ ویدئو | طریقه کار رباتی که به افراد فلج توانایی راه رفتن می‌دهد! برنامه شورای عالی فضای مجازی بعد از رفع فیلتر واتساپ و گوگل پلی چیست؟ اولین واکنش وزیر ارتباطات بعد از رفع فیلتر واتساپ و گوگل‌پلی + عکس فوری: واتساپ و گوگل‌پلی رفع فیلتر شد! (۴ دی ۱۴۰۳) + جزئیات آخرین خبر‌ها از رفع فیلتر تلگرام و واتساپ و گوگل پلی (۴ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید
تعداد اعضای کانال‌‌های فروشگاهی در اپلیکیشن بله طی یک‌سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.

گزارش آگهی

نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می‌کنند و مجموع اعضای کانال‌های فروشگاهی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

کانال‌های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده‌های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می‌کنند.

از بین این کانال‌ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه‌نفس‌ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

فروشگاه‌های بله با هدف حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز‌های خود را در زمینه‌های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه‌ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.

روابط‌عمومی اپلیکیشن بله نیز در‌بارهٔ اقدامات حمایتی این پلتفرم گفت: «حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری‌های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتوا‌های برگزیدهٔ کانال‌ها) و پویش‌های حمایتی (کمپین‌ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین

کانال‌های فروشگاهی می‌شود. فضایی پویا و ارزش‌آفرین برای مشتریان فراهم می‌کند.»
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی‌ست که فروشگاه‌داران می‌توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام‌رسانی بانکی و مالی از بستر‌های مطمئن نقل‌وانتقالات پولی و خریدوفروش محسوب می‌شود؛ زیرا فرد به‌منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می‌توانند نیاز‌های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->