دانشمندان دستگاهی ساخته‌اند که گفتار درونی افراد را به صوت تبدیل می‌کند گوگل دیگر تبلت نمی‌سازد احتمال حضور هوش مصنوعی جمینای در نسخه بعدی سیری سامسونگ از گلکسی A07 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مرد آلاسکایی، بزرگترین پیروز دیدار پوتین و ترامپ؟ توصیه مهم اپل: حتما آپدیت امنیتی iOS 18.6.2 را نصب کنید سری گوگل پیکسل ۱۰ معرفی شد + مشخصات و قیمت گوشی پیکسل ۱۰ پرو فولد رونمایی شد + مشخصات و قیمت ارتقای پوشش شبکه ارتباطی حرم مطهر رضوی و مسیرهای ورودی مشهد در روزهای پایانی ماه صفر وزیر ارتباطات: نقد مردم به کیفیت اینترنت به‌حق است و آن را می‌پذیریم معاون وزیر ارتباطات: بحث افزایش تعرفه اینترنت درحال‌بررسی است و تا دوهفته دیگر نهایی می‌شود ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد
سرخط خبرها

اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید
تعداد اعضای کانال‌‌های فروشگاهی در اپلیکیشن بله طی یک‌سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.

گزارش آگهی

نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می‌کنند و مجموع اعضای کانال‌های فروشگاهی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

کانال‌های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده‌های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می‌کنند.

از بین این کانال‌ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه‌نفس‌ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

فروشگاه‌های بله با هدف حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز‌های خود را در زمینه‌های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه‌ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.

روابط‌عمومی اپلیکیشن بله نیز در‌بارهٔ اقدامات حمایتی این پلتفرم گفت: «حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری‌های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتوا‌های برگزیدهٔ کانال‌ها) و پویش‌های حمایتی (کمپین‌ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین

کانال‌های فروشگاهی می‌شود. فضایی پویا و ارزش‌آفرین برای مشتریان فراهم می‌کند.»
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی‌ست که فروشگاه‌داران می‌توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام‌رسانی بانکی و مالی از بستر‌های مطمئن نقل‌وانتقالات پولی و خریدوفروش محسوب می‌شود؛ زیرا فرد به‌منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می‌توانند نیاز‌های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->