ورود روزانه ۷۰۰ کیلوگرم طلا از فرودگاه امام‌خمینی(ره) به کشور سهم اجاره‌نشینی در شهر‌ها ۵ برابر روستا‌ها | سهم اجاره‌‎نشینی در روستا‌ها چقدر است؟  نامه مهم اتاق اصناف: طلافروشی‌ها موظف به ثبت معاملات خود در سامانه جامع تجارت شدند افزایش دوبرابری تعداد پرواز‌های مستقیم ایران و روسیه در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ فرایند تخصیص ارز برای تولیدکننده صرفه اقتصادی ندارد واکنش جالب کارشناس تغذیه به خبر توقف تولید نوشابه کوکاکولا در ایران جزئیاتی از رأی دیوان عدالت درباره واردات قطعات خودرو زوجین تهرانی با وام مسکن نمی‌توانند بیشتر از ۷ متر آپارتمان خریداری کنند | حساب و کتاب اقساط وام مسکن را ببینید چرا بازار بورس پویا نیست؟ | تحلیل جمعی از کارشناسان از سایه جنگ بر بازار سهام بودجه اکتشافات ذخایر معدنی در ایران، یک‌دهم استاندارد جهانی است درآمد‌های مالیاتی خراسان رضوی از محل شناسایی مؤدیان جدید و فرار مالیاتی، ۴۵ درصد افزایش یافته است تولید آزمایشی «سمند سورن» در ایران خودرو خراسان آغاز شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وعده ایران خودرو به خریداران: تا پایان سال همه خودرو‌های طرح اخیر را تحویل می‌دهیم | برنامه ایران خودرو برای بهار و تابستان ۱۴۰۴ عرضه ۳۵۰ ملک در مزایده سازمان اموال تملیکی | ملکی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود موضوع مشاغل سخت درخصوص جان‌باختگان معدن طبس مغفول نخواهد ماند چرا سود سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانه‌‌های لبنیات ابلاغ نشده است
سرخط خبرها

وزیر کار: منابع لازم برای استفاده ۷ دهک اول از کالابرگ الکترونیکی فراهم شد

  • کد خبر: ۲۰۱۱۵۴
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
وزیر کار: منابع لازم برای استفاده ۷ دهک اول از کالابرگ الکترونیکی فراهم شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استقبال خوب مردم از کالابرگ الکترونیکی گفت: این امکان در همه فروشگاه های زنجیره‌ای فراهم شده است و متقاضیان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: موضوع کالا برگ الکترونیکی در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه یافته و هر ماه نسبت به ماه دیگر استقبال مردم از آن بیشتر می‌شود و این آمادگی برای استفاده هفت دهک اول از این مزیت وجود دارد و منابع لازم برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بدون هیچ تاخیری یارانه تشویقی به حساب کاربران تزریق می‌شود تا مشکلی در این حوزه نباشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمام شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به سامانه مودیان مالیاتی متصل هستند، بیان کرد: این شرکت‌ها کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقصاد دارند.

درباره اینکه آیا عملکرد تعاونی‌ها به صورت قانونی انجام می‌شود، گفت: اصل تعاونی‌ها بر انجام درست وظایف است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه مودیان مالیاتی و اینکه آیا شرکت‌های زیر مجموعه این وزارتخانه به این سامانه متصل شدند یا خیر، افزود: تمام شرکت‌های زیر مجموعه به سامانه متصل هستند و در حوزه قانون مالیات‌های خود را پرداخت می‌کنند و اگر رصد شود، خواهید دید که شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمترین بدهی معوق شده را به سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد دارند.

وی درباره اینکه آیا وزارت تعاون، در آستانه شب یلدا به پویش یلدای مهربانی پیوسته است، عنوان کرد: این کار دولتی نیست بلکه فردی و شخصی است. ولی همکاران ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله افرادی هستند که به این پویش پیوسته‌اند.

مرتضوی درباره اینکه به رغم ابلاغ قانون بیمه کارگران ساختمانی، اما هنوز بیشتر آن‌ها بیمه نشدند، توضیح داد: این قانون توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است و از تاریخ ابلاغ طبق قانون باید اجرا شود و سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به تمام شعبات خود این قانون را ابلاغ کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: اگر در برخی از شعبات سازمان تامین اجتماعی، این قانون اجرا نمی‌شود، اطلاع رسانی کنید تا نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->