مسعود پزشکیان با استقبال رئیس اقلیم کردستان عراق وارد اربیل شد اعتراف زلنسکی به نداشتن مدرک برای اثبات ادعای ارسال موشک‌های ایران به روسیه حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به طولکرم و شهادت سه فلسطینی یک جنگنده روسیه بر فراز دریای سیاه ناپدید شد حماس آماده اجرای طرح توافق آتش‌بس روسیه تلافی می‌کند | پوتین: صادرات اورانیوم به غرب را محدود می‌کنیم افزایش شمار شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان با عمار حکیم دیدار کرد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی القسّام به شمال فلسطین اشغالی (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شمار شهدای جنگ غزه از ۴۱ هزار نفر رد شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعلام آمادگی ایران برای تأمین صلح و امنیت پایدار بین‌المللی با همکاری کشور‌های دنیا (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شهادت ۲ نفر موتورسوار لبنانی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی پاسخ سخت حزب الله: حمله راکتی به آشیانه توپخانه ارتش صهیونیستی در جولان اشغالی توافق ایران و عراق برای تدوین برنامه راهبردی بلندمدت عدم پذیرش مسافر در ۲ ایستگاه متروی تهران پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امیر سرتیپ حیدری: انسداد مرزهای شرقی کشور به روش هوشمند انجام می‌شود آیت‌الله علم‌الهدی: مسئله امروز جهان اسلام وحدت بین مسلمانان است | حلقه مقاومت، نماد وحدت بین مذاهب اسلامی عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است نشست خبری مشترک پزشکیان و السودانی | رئیس جمهور: نیازمند اجرای توافقات امنیتی بین ایران و عراق هستیم هریس یا ترامپ؛ آرای خاکستری ایالات متحده به کدام نامزد خواهد رسید؟ مجموع مهاجران افغانستانی مجاز و غیرمجاز در ایران بین ۶ تا ۷ میلیون نفر اعلام شد
سرخط خبرها

سازمان ملل: با وجود جنگ غزه «کریسمس مبارک» معنایی ندارد

  • کد خبر: ۲۰۲۰۲۸
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
سازمان ملل: با وجود جنگ غزه «کریسمس مبارک» معنایی ندارد
آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل اعلام کرد، ۱۴۲ کارمند آن در غزه تاکنون کشته شده‌اند. در این برهه سخت و دشوار، برای کسانی که با از دست دادن، غم و اندوه و ویرانی دست و پنجه نرم می‌کنند، "کریسمس مبارک" معنایی ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، آژانس آنروا همچنین اعلام کرد: گروه‌های ما کار‌های غیرممکن را برای کمک به افراد نیازمند در غزه انجام می‌دهند. ما در غم از دست دادن همکارانمان که در غزه کشته شدند، هستیم. ۱۴۲ نیروی ما به همراه خانواده‌هایشان در این منطقه کشته شدند. ۶۹ خبرنگار نیز در این منطقه شهید شدند.

به نقل از خبرگزاری یونایندپرس اینترنشنال، این بیانیه پس از آن منتشر شد که شورای امنیت سازمان ملل با وجود رای ممتنع آمریکا قطعنامه‌ای را برای کمک بیشتر به غزه در میانه جنگ رژیم صهیونیستی تصویب کرد.

رژیم صهیونیستی به حملات علیه منازل فلسطینی‌ها در غزه آن هم پیش از کریسمس ادامه می‌دهد. آنروا گفته که نمی‌تواند کمک معناداری را به غیرنظامیانی که در این فاجعه بشری هستند، ارائه کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->