پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در فراموشی و اهمال کاری پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش حق مسکن ۹۰۰ هزارتومانی کمکی به اجاره‌بهای کارگر نمی‌کند قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و صعود قیمت خودرو‌های مونتاژی + جدول قیمت‌ها هر تُن زغال سنگ تولید داخل ۶ میلیون تومان از معدن‌کار خریداری می‌شود | قیمت هر تُن زغال وارداتی چیزی حدود ۲۳ میلیون تومان نگاهی به وضعیت معادن استان خراسان رضوی از لحاظ فعالیت و ایمنی | فعالیت اکثر معادن زغال‌سنگ کشور سنتی است قبض‌های میلیونی برق برای چه مشترکانی صادر می‌شود؟ اصلاح ماده ۴۱ قانون کار از دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس، فعلاً خارج شد | مبنای تعیین حقوق کارگران در سال آینده چه خواهد بود؟
سرخط خبرها

متولدین سال ۱۴۰۲ سهام‌دار می‌شوند

  • کد خبر: ۲۰۴۵۷۰
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
متولدین سال ۱۴۰۲ سهام‌دار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدان سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید احسان خاندوزی در پاسخ به این سوال که با توجه به اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۱ طبق قانون بودجه، آیا این سهام برای متولدین امسال و در بودجه سال آینده هم در نظر گرفته شده است؟ اظهار داشت: در بودجه سال ۱۴۰۲ هنوز نداریم، ولی درخصوص متولدین سال گذشته، مشخصات حدود ۳۰۰ هزار نفر از مجموع ۵۰۰ هزار ثبت‌نام‌کننده مورد تأیید دستگاه اجرایی قرار گرفته است.

وی افزود: آخرین جزئیات و فرآیند به والدین این نوزادان اعلام خواهد شد و سازمان بورس تخصیص فرآیند سهام را انجام خواهد داد.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: این موضوع دارای قانون دائمی بوده و در آن تصریح شده که این کار باید از نیمه‌ی سال ۱۴۰۰ آغاز شود، اما برای سال ۱۴۰۰ تأمین اعتبار لازم صورت نگرفته بود، لذا این کار از سال ۱۴۰۱ شروع شد.

خاندوزی بیان کرد: حتی اگر در بودجه ۱۴۰۲ هم نباشد، با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام برای متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.

خاندوزی اردیبهشت سال جاری در این‌باره گفته بود ماده ۱۱ قانون جوانی جمعیت، وزارت اقتصاد را مکلف کرده برای نوزادان تازه متولدشده سهامی را اختصاص دهد که این عدد برای متولدین سال ۱۴۰۱، یک‌ونیم میلیون تومان سهام به‌ازای هر فرد است. این سهام تا ۲۳ سالگی به‌نام خود نوزادان باقی می‌ماند و با تجمیع سود آن در واقع سرمایه ارزشمندی برای تشکیل زندگی یا اشتغال افراد ایجاد می‌کند که در ۲۴ سالگی می‌توانند از آن استفاده کنند.

شیوه‌ی دریافت این سهام نیز از طریق مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند اعلام شده بود و برای بخش جدید هم شیوه‌های آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->