افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نرخ مواد پروتئینی در بازار مشهد (۲۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۰۸۵
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
نرخ مواد پروتئینی در بازار مشهد (۲۴ دی ۱۴۰۲)
بازار مرغ تحت تاثیر عرضه وتقاضاو علی رغم نرخ مصوبی که داشته است دچارنوسان بوده است به طوریکه طی روز‌های گذشته روند کاهش قیمت را سپری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به ثابت ماندن قیمت مرغ زنده در هفته گذشته بر روی ۶۶ هزار تومان، قیمت مرغ زنده این هفته طبق پیش بینی انجام شده روند کاهشی داشته و تا اواخر این هفته به ۶۰ تومن هم رسید کما اینکه قیمت از سمت مرغداران ۱۰۰۰ تومان هم زیر فی اعلام می‌شود، وزن گوشت مرغ نیز سنگین شده و به ۳ کیلو هم رسیده است، در حال حاضر تقاضا بسیار پایین می باشد.


این موضوع بازار قطعه را هم تحت تاثیر گذاشته و قیمت ران و پاچین و شنیسل در بسیاری از نقاط زیر قیمت مصوب به فروش می‌رسد.
توزیع گوشت منجمد نیز علاوه بر پایین آوردن قیمت گوشت گرم بر روی تقاضای مرغ تاثیر گذاشته است، قیمت جوجه یک روزه با نژاد راس با قیمت جوجه یک روزه نژاد آرین اختلاف پیدا کرده به طوریکه قیمت جوجه یک روزه نژاد راس ۲۸ تومن و نژاد آرین بین ۱۷ تا ۱۹ تومان می‌باشد. با توجه به تصویب قیمت قطعات در کمیسیون تنظیم بازار قیمت‌ها برای مصرف کننده و به صورت ظرفی به شرح ذیل می‌باشد:

نرخ مواد پروتئینی در بازار مشهد (۲۴ دی ۱۴۰۳)

صیادی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این باره گفت: با توجه به کنترل قیمت مرغ زنده و کاهش بیش از ۱۰ درصدی آن، قیمت مرغ کلیپسی(کامل)به زیر قیمت مصوب رسیده و حدود قیمت این کالا به ۸۰ هزار تومان رسیده و در حال حاضر هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد.

عرضه دام تحت تاثیر نهاده های دانی

بر اساس رصد بازار، پایین بودن قیمت نهاده‌های دامی باعث شده است که دامداران در عرضه دام تأخیر کنند تا دام‌ها پروارتر بشوند. در این فصل کشتار دام سبک و مولد کمتر شده است؛ و معمولا از طریق گوشت منجمد وارداتی جبران می‌شود.  میزان گوشت قرمز تولیدی در استان طی ۹ ماه امسال با احتساب دام خروجی ۵۷ هزار تن بوده و ۲۶ درصد کاهش داشته است. میزان کشتار دام سنگین نیز نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است. خوراک ۶۰-۷۰ درصد هزینه است و ۳۰ درصد دیگر هزینه‌های دیگری است که بر قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد. 

نرخ مواد پروتئینی در بازار مشهد (۲۴ دی ۱۴۰۳)

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->