دیدار کمیسیون امنیت ملی مجلس با رئیس‌جمهور دستور ویژه وزیر کشور در پی ترور‌های امروز در سیستان و بلوچستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آیا علیرضا زاکانی، شهردار تهران ممنوع الخروج شده است؟ تسلیت مجلس به مناسبت درگذشت تعدادی از اهالی جیرفت بر اثر سیل دبیر شورای عالی امنیت ملی: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است + فیلم رئیس جمهور از وزیر کشور درباره وقوع سیلاب در جیرفت پیگیری کرد عیادت فرمانده کل سپاه پاسداران از مجروحین حوادث اخیر لبنان در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ویدئو | حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به خودروی انتظامی در سیستان و بلوچستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزیر علوم: دانشگاهیان باید به خاطر نقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشری رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار بدهند + فیلم آمادگی ایران برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی هر کشور با موضوع حکمرانی دیجیتال تیراندازی اشرار مسلح به مأموران انتظامی در خاش | ۲ پلیس به شهادت رسیدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم درباره کامالا هریس که برای جنایات اسرائیل آغوش باز کرده است | شریک جرم صهیونیست‌ها پزشکیان در همایش ملی نخبگان: ماندن و حل مشکلات، یک هنر است اژه‌ای: انتقام جنایت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود + فیلم وزیر کشور: ظرفیت پذیرش اتباع خارجی غیرمجاز را نداریم + فیلم قالیباف: ارز نباید چندنرخی باشد برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد شهید نصر معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سازمان‌ملل: عملیات اسرائیل در غزه باعث کشتار بی‌سابقه غیرنظامیان شده است

  • کد خبر: ۲۰۷۷۶۴
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
سازمان‌ملل: عملیات اسرائیل در غزه باعث کشتار بی‌سابقه غیرنظامیان شده است
دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه در سخنانی گفت که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در نوار غزه باعث کشتار بی سابقه غیرنظامیان از جمله 150 نفر از کارکنان سازمان ملل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه گفت که عملیات نظامی اسرائیل در غزه باعث ویرانی گسترده‌ای شده است.

دبیر کل سازمان ملل اضافه کرد: «عملیات نظامی اسرائیل در غزه باعث کشته شدن بی سابقه غیرنظامیان شده که در میان آن‌ها ۱۵۰ نفر از کارکنان سازمان ملل بوده‌اند».

گوترش افزود: «رد کردن راه حل دو دولت (از سوی رژیم صهیونیستی) غیرقابل قبول بوده و محروم شدن فلسطینیان از کشورشان، زمان درگیری را طولانی‌تر خواهد کرد و فقر و افراطی‌گری را افزایش خواهد داد».

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی بار دیگر بر اصرار خود در جلوگیری از تشکیل دولت مستقل فلسطینی تاکید کرد.

طی روزهای گذشته شماری از وزرای کابینه رژیم اسرائیل به صراحت مخالفت خود را با تشکیل کشور فلسطین اعلام کرده‌اند و تاکید کرده‌اند در تل‌آویو بر سر این مسئله اجماع وجود دارد.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» به نقل از «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی این رژیم اخیرا گزارش داد که اجماع گسترده‌ای در تل‌آویو در مخالفت با شکل‌گیری کشور فلسطین وجود دارد.

«ایتمار بن گور» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اخیرا تاکید کرد همواره کشور فلسطین را انکار کرده است. از سوی دیگر، «میکی زوهر» وزیر فرهنگ و ورزش اسرائیل نیز گفت که تل‌آویو به هیچ وجه اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهد داد.

نتانیاهو، روز شنبه، گفته بود که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا درباره امکان شکل‌گیری کشور فلسطین با او صحبتی نکرده است. او همچنین گفت که بعد از پایان جنگ نیز تل‌آویو با شکل‌گیری کشور فلسطین موافقت نخواهد کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->