OpenAI قصد دارد ربات‌های انسان‌نمای پیشرفته بسازد فلز طلا چطور در پوسته زمین شکل می‌گیرد؟ | تحقیقی جدید پاسخ می‌دهد فضانوردان ناسا از ایستگاه فضایی بین‌المللی سال نو میلادی را تبریک گفتند + فیلم محققان اسکاتلندی: افزایش بیماری‌های روانی ارتباطی مسقیم با آلودگی هوا دارند ۱۰ دنیای رنگی برای ۷ تا ۱۸ ساله‌ها در گوگل، اسکویید گیم بازی کنید! + آموزش هم‌افزایی در راستای تحقق ۵۵هزار اتصال فیبر نوری در خراسان رضوی فضاپیمای ناسا رکورد نزدیک‌شدن به خورشید را شکست! افغانستان و ایران تفاهم‌نامه اتصال شبکه‌های اینترنت امضا کردند ۵۰۰۰ پهپاد، به مناسبت کریسمس، رکورد طولانی‌ترین نمایش پهپاد‌ها را شکستند + فیلم ویدئو | پشتک‌زدن ربات انسان‌نمای «بوستون داینامیکس» با لباس بابانوئل رفع فیلتر واتساپ و گوگل‌پلی رسماً آغاز شد (۵ دی ۱۴۰۳) تشخیص دیابت با هوش مصنوعی در بیمارستان‌های انگلیس زمان رفع فیلتر واتس‌آپ و گوگل پلی مشخص شد ویدئو | آنباکس کیبورد Wind X98 با طراحی جذاب و صدایی دلنشین ویدئو | توضیحات ستارهاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری از مسیر رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتس‌اپ ویدئو | طریقه کار رباتی که به افراد فلج توانایی راه رفتن می‌دهد! برنامه شورای عالی فضای مجازی بعد از رفع فیلتر واتساپ و گوگل پلی چیست؟ اولین واکنش وزیر ارتباطات بعد از رفع فیلتر واتساپ و گوگل‌پلی + عکس فوری: واتساپ و گوگل‌پلی رفع فیلتر شد! (۴ دی ۱۴۰۳) + جزئیات آخرین خبر‌ها از رفع فیلتر تلگرام و واتساپ و گوگل پلی (۴ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->