جزییات تکمیلی درباره خسارت زمین‌لرزه ۴.۴ ریشتری در آرادان سمنان (۱۴ مهر ۱۴۰۳) زلزله در آرادان سمنان، تهران را هم لرزاند + جزییات(۱۴ مهر ۱۴۰۳) مصرف زیادی آب میوه باعث سکته می‌شود خودکشی مرد تهرانی زیر چرخ‌های مترو(شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار راهداری: خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور مشهد_کلات و درگز (۱۴مهر ۱۴۰۳) استقرار آمبولانس تمام‌وقت در معدن طزره دامغان طرح پابند‌های الکترونیکی ۲۵ درصد سرقت را کاهش داد| توفیق سارقین از غفلت‌های ماست واژگونی تریلی سوخت در کمربند جنوبی مشهد (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) هشدار نارنجی هواشناسی برای شرق کشور| بارش‌ها در خراسان جنوبی تشدید می‌شود جزییات آتش سوزی مغازه چایخانه در بلوارمعلم مشهد کشف ۴۱ فقره سرقت آیفون تصویری منازل مسکونی در مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) برای حفظ سلامت روان فرزندمان در موقعیت‌های تنش چه‌کار کنیم؟ ایران تا پایان قرن ۲۱، افزایش دمای ۱.۵ درجه‌ای دارد بهترین زمان رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های زمستانی ۹ مجموعه متخلف و مداخله‌گر سلامت در حوزه دندان‌پزشکی در مشهد پلمب شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آمار نگران‌کننده ترک خدمت و استعفای پرستاران ممنوعیت عقد قرارداد ملکی با اتباع افغانستانی در شهرستان‌های مرزی زلزله‌ای با قدرت چهار ریشتر دوباره بهاباد را لرزاند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) اعتیاد به روان‌گردان‌های ارزان‌قیمت در پی افزایش دوبرابری قیمت تریاک ویروس ماربورگ چیست؟ سازمان جهانی بهداشت اولین آزمایش تشخیصی «آبله میمونی» را تأیید کرد سه عضو گروه تروریستی داعش در نوشهر مازندران دستگیر شدند (۱۴ مهر ۱۴۰۳) استخدام ۱۲ هزار پرستار جدید تا یک ماه آینده (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احتمال افزایش یک ماه به سال تحصیلی مدارس/امکان لغو تعطیلات عید نیست

  • کد خبر: ۲۰۸۸۹
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
احتمال افزایش یک ماه به سال تحصیلی مدارس/امکان لغو تعطیلات عید نیست
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: تعطیلات عید قابل جایگزین نیست و نمی‌توان طرحی ارائه داد که به جای فروردین، در خرداد ماه این تعطیلات گنجانده شود زیرا باید سال تحصیلی تا پایان تیرماه تمدید شود.
به گزارش شهرآرانیوز، اسدالله عباسی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح لغو تعطیلات نوروزی اظهارداشت: چنین طرحی تاکنون به هیئت رئیسه مجلس ارجاع نشده است.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعطیلات عید قابل جایگزین نیست و نمی‌توان طرحی ارائه داد که به جای فروردین، در خرداد ماه این تعطیلات گنجانده شود.

وی افزود: پیش از این نیز طرح‌هایی برای جابجایی تعطیلات رسمی کشور ارائه شده که هیچ‌کدام از این طرح‌ها به تصویب نرسیده است. علاوه بر این، به جای جابجایی تعطیلات باید فکری به حال تمدید سال تحصیلی کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشنهادات و طرح‌هایی از سوی نمایندگان برای برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی در تیرماه ارائه شده که در صورت تائید نهایی آن، یک ماه به سال تحصیلی اضافه می‌شود تا کیفیت آموزشی افزایش یابد؛ نمی‌توان به نیاز آموزشی دانش‌آموزان بی‌تفاوت بود.

وی تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی علوم و تحقیقات باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. به دلیل آنکه مشخص نیست تا چه زمانی بیماری کرونا ادامه دارد، هنوز تصمیمی در این خصوص اخذ نشده است.

به گفته عباسی، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احتمالاً هفته آینده جلسه مجلس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود. امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم فراهم شده و روز شنبه ۱۰ صبح هیئت رئیسه مجلس در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد، زیرا در آئین‌نامه مجلس برگزاری جلسات به صورت مجازی و غیرحضوری پیش‌بینی نشده است.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->