مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس معاون حقوقی سابق پرسپولیس: الحاقیه قرارداد را نوشتیم تا بیرانوند گچ دستش را باز کند! تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴ | نبرد همسایه‌های نه چندان مدعی! هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خداحافظی یامگا از فوتبال؟

  • کد خبر: ۲۰۹۰۹۲
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
  • ۱
خداحافظی یامگا از فوتبال؟
ستاره فرانسوی استقلال احتمالا محبور می‌شود برای همیشه با مستطیل سبز خداحافظی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کوین یامگا مدافع هافبک فرانسوی استقلال که یکی از بازیکنان خارجی باکیفیت و البته کم حاشیه لیگ فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده، چندی پیش با یک مصدومیت عجیب روبرو شد تا آنیده حرفه‌ای او به خطر بیفتد.

برخورد استوک امید حامدی فر با چشم چپ یامگا اوضاع را برای ستاره خارجی آبی‌ها پیچیده کرد، بطوریکه بعد از چندین عمل جراحی روی چشم این بازیکن به نظر می‌رسد یامگا دیگر امیدی به بازی کردن در سیط حرفه‌ای ندارد.

دیروز و با تصمیم رسمی جواد نکونام قرار شد نام این بازیکن برای ادامه فصل از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شود تا همین تصمیم شایعات درخصوص پایان کار یامگا بیشتر از قبل کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد باتوجه به ناامیدی مربی استقلال از بازگشت ستاره تیمش و عدم پیشرفت در روند درمانی چشم یامگا، باید در انتظار خداحافظی دائمی این بازیکن از فوتبال باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
0
جای جواد نکونام بودم میگفتم بزنن پای حامدی فر رو قطع کنند
طفلک یامگا
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->