نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

دلیل خداحافظی ابراهیمی از تیم ملی

  • کد خبر: ۲۱۰۸۵۶
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
دلیل خداحافظی ابراهیمی از تیم ملی
امید ابراهیمی اعلام کرد قبل از حضور در جام ملت های فوتبال آسیا در قطر قصد داشته با هر نتیجه ای از بازی های ملی خداحافظی کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امید ابراهیمی که در نقل و انتقالات مورد توجه جواد نکونام هم بود، درباره اینکه چرا از تیم ملی خداحافظی کرد، گفت:دیروز آخرین بازی ملی من بود و از قبل تصمیم گرفته بودم هر اتفاقی در این تورنمنت بیفتد از بازی‌های ملی خداحافظی کنم.

هافبک دفاعی تیم ملی درباره نتیجه بازی با قطر نیز این جملات را به زبان آورد: بازی سختی بود. قطری ها هم در فوتبال هزینه کرده اند. ما حتی می توانستیم برنده این بازی باشیم اما نشد. دوست داشتم به فینال برویم، اما خوشحالم در این 12 سال با تمام وجود و با قلبم برای مردم، وطن و خاکم تلاش کردم.

هابفک باسابقه فوتبال ایران که سابقه بازی در لیگ قطر را هم دارد در ادامه حرف هایش از مردم عذر خواهی کرد: یک عذرخواهی به مردم بابت عدم پیروزی و راهیابی به فینال بدهکار هستیم و واقعاً شرمنده مردم هستیم. دیروز شرایطی که باید را نداشتیم، اما با این وجود موقعیت‌هایی را داشتیم که به بازی برگردیم اما در کمال بدشانسی گل نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->