هشدار پلیس فتا درباره پیامک‌های جعلی؛ از ابلاغیه قضایی تا قطع یارانه تشکیل پرونده قضایی در رابطه با مفقود شدن الهه حسین‌نژاد کشف جسد مالک گلخانه در شاهنامه مشهد درباره ازدواج مجدد که ضرورتی ممکن در هر سن و موقعیتی است | نقطه سرخط نگه داشتن کارنامه و پرونده دانش‌آموز به بهانه تسویه حساب ممنوع است مدرسه مجازی تنوع مدارس بزرگسال را کم می‌کند فوت ۵ زائر ایرانی در عربستان سعودی (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) جزئیات جدید درمورد رشته‌های جدید بازطراحی شده در شاخه کاردانش (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) آیا مصرف نوشابه برای بهبود اسهال و سوءهاضمه مفید است؟ افزایش کیفیت محصولات آرایشی ایرانی، راهی برای مقابله با قاچاق هشدار عربستان به زائران درباره افزایش دمای هوا حکمت‌کارت خردادماه ۱۴۰۴ بازنشستگان لشکری شارژ شد +مبالغ نخستین عمل بیوپسی از ضایعات مغزی در مشهد انجام شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) هشدار جدی درباره عوارض مرگبار داروی «دراگون» برای افزایش وزن دانشگاه‌ها آماده اجرای طرح پزشکی خانواده هستند توله خرس گمشده حوالی پارک پردیسان است افزایش ویزیت، کاهش ویزا رکورد جدید جوجه‌آوری اردک مرمری در تالاب هورالعظیم ثبت شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۴) | سه‌شنبه، گرم‌ترین روز هفته جاری اختلال در امتحان نهایی نهمی‌ها | رمز فایل سؤالات اشتباه بود! درخواست از تامین اجتماعی برای سرعت عمل در پرداخت حقوق رانندگان بازنشسته دعوت سازمان نوسازی مدارس از مردم برای مشارکت در مدرسه‌سازی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: ۳۰۰ هزار معلم بلاتکلیف داریم | تلاش کردیم ظلمی که در گزینش‌ها می‌شد را جبران کنیم ۹ کشتارگاه غیرمجاز در مشهد پلمب شد | هشدار جدی دامپزشکی درباره شیوع تب کریمه کنگو در عید قربان ۲ سامانه برای رصد پروژه‌های مدرسه‌سازی راه‌اندازی شد ۳۱ درصد هر دام، ضایعات خطرناک | فاجعه چرخش بیماری با کشتار خانگی در عید قربان یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در بزرگراه شهید چراغچی مشهد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) گزارش میدانی از وضعیت مصرف انرژی در برخی ادارات مشهد | صرفه جویی نصفه‌نیمه!
سرخط خبرها

پرونده فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی معلمان بررسی می‌شود (۳۰ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۲۵۸۹
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
پرونده فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی معلمان بررسی می‌شود (۳۰ بهمن ۱۴۰۲)
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از معلمان معترض به رتبه‌بندی خواست تا با مراجعه به سامانه رتبه‌بندی، اعتراض خود را ثبت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود بهرامی در این باره افزود: همه معلمان شهرستان‌های استان تهران در طرح رتبه بندی، رتبه‌بندی شده‌اند، اما آن دسته از فرهنگیانی که اعتراض دارند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه رتبه‌بندی، اعتراضشان را ثبت کنند در این صورت پرونده آن‌ها در مسیر رسیدگی قرار گرفته و اگر خطایی رخ داده باشد، بررسی و اصلاح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توسعه رشته‌های مهارتی در هنرستان‌ها گفت: در دو سال گذشته ۸ درصد توسعه سنواتی در رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان نهم ورودی به مقطع دهم داشتیم؛ به عبارت دیگر امکانی فراهم شده است که دانش‌آموزان علاقه‌مند در هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش مهارت کسب می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رویکرد اصلی آموزش و پرورش را مهارت آموزی خواند و اظهار کرد: مهمترین رسالت آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای ورود به زندگی و جامعه آینده است. در این زمینه در بخش پرورشی آموزش مهارت‌های زندگی و در حوزه حرفه‌ای نیز آموزش مهارت‌های شغلی ارائه می‌شود.

بهرامی با استناد بر رصد بازار از سوی اداره فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: رصد صورت گرفته نشان داد هر دانش آموزی که در دبیرستان‌های فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کند با امکان درصد بالایی از اشتغال و ورود به بازارکار مواجه می‌شود.

وی در ادامه در خصوص آمار دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس شهرستان‌های استان تهران نیز به ایسنا گفت: در مقطع متوسطه اول ۲۳۰ هزار و ۹۰۰ نفر و در متوسطه دوم نظری نیز ۹۸ هزار دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند؛ این درحالیست که مجموع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارو دانش بالغ بر ۷۶ هزار تن است که تلاش ما افزایش تعداد دانش‌آموزان ورودی به هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای به ۵۲ درصد است.

بهرامی لازمه توسعه رشته‌های مهارتی را تامین زیرساخت‌های فیزیکی همچون احداث هنرستان‌ها، تجهیز کارگاه‌ها، اضافه کردن کارگاه به دبیرستانها، افزایش ظرفیت کارگاه‌ها، تامین نیروی انسانی با تمرکز برای جذب معلمان هنرآموز و ترغیب دانش آموزان در بحث هدایت تحصیلی به سمت مهارت‌یابی دانست.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->