بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با برگزارکنندگان اجتماع منتظران ظهور: جشن نیمه شعبان ۱۴۰۲، مانور بصیرت و وحدت است

  • کد خبر: ۲۱۲۷۳۰
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
آیت‌الله علم‌الهدی در دیدار با برگزارکنندگان اجتماع منتظران ظهور: جشن نیمه شعبان ۱۴۰۲، مانور بصیرت و وحدت است
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اجتماع منتظران امسال که پیش از جمعه انتخابات برگزار می‌شود، فرصت کم‌نظیری است تا حضور میدانی مردم و مشارکت گسترده نمود عینی پیدا کند و این اجتماع به‌مثابه مانور بصیرت و وحدت پیش از انتخابات ۱۱ اسفند باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با برگزارکنندگان اجتماع بزرگ منتظران ویژه بزرگداشت جشن نیمه شعبان که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران تشکل‌نهاد مردم‌نهاد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: در مسئله اجتماع منتظران، این خیلی خوب است که مشهدالرضا سرخط حرکتی شده که امروزه در سراسر کشور دیده می‌شود و نیمه شعبان، اجتماعات مختلفی در مراکز استان‌ها و شهر‌های مختلف شکل می‌گیرد.

وی افزود: با وجود توفیقاتی که به عنایت وجود اقدس بقیة‎الله الاعظم (عج) شکل گرفته، یک مسئله مهم این است که ما نباید درجا بزنیم و از نظر کیفی، این مراسم باید توسعه مستمر داشته باشد. از این جهت، تلاش کنید به‌موازات توسعه عرضی رویداد در شهر‌ها و روستا‌های مختلف کشور، پیوست بین‌المللی هم برای این رویداد تعریف شود. در این راستا، نه‌فقط در بسیاری از کشور‌های منطقه بلکه حتی در برخی از کشور‌های شرق و غرب عالم هم به‌واسطه حضور تشکل‌های فرهنگی دینی، بستر برگزاری اجتماع منتظران وجود دارد.

برنامه‌ریزی‌هایتان با محوریت مردم و مساجد باشد

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به تقارن جشن نیمه شعبان و انتخابات ۱۱ اسفند در یک هفته نیز گفت: عزیزان من، حقیقت این است که دشمن برای این انتخابات، برنامه‌ریزی‌های پردامنه‌ای انجام داده و از حوزه‌های امنیتی گرفته تا فرهنگی و سیاسی، چشم به فرارسیدن این روز دارد.  اجتماع منتظران که پیش از جمعه انتخابات برگزار می‌شود، فرصت کم‌نظیری است تا حضور میدانی مردم و مشارکت گسترده نمود عینی پیدا کند و این اجتماع به‌مثابه مانور بصیرت و وحدت پیش از انتخابات ۱۱ اسفند باشد.

وی بیان کرد: در حوزه تبلیغات و فراهم کردن زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در جریان است. برگزاری این اجتماع برای دستگاه‌های اجرایی استان و تشکل‌های مردم‌نهاد مشهد تجربیات ارزشمندی به دنبال داشته و از مرکز رسیدگی به امور مساجد، شهرداری و سازمان تبلیغات گرفته تا حوزه‌های تأمین امنیت، تلاش‌های مؤثری برای به میدان آوردن امن و پرشور مردم صورت گرفته است.

امام جمعه مشهد ضمن تأکید بر ایجاد همگرایی میان تشکل‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: امروزه مساجد باید محور همه برنامه‌ریزی‌ها در سطح محلات و حاشیه شهر مشهد باشند. در این راستا و با تمرکز بر اجتماع منتظران، در حاشیه شهر به دو مسئله توجه داشته باشید؛ یکی اینکه تشکل‌ها سرخط ایجاد همگرایی در بین مردم باشند و دیگری اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها با محوریت مساجد انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->