افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟ چرا در فصل پاییز پوستمان خشک می شود؟ انتقاد وزیر سابق بهداشت از مصوبه افزایش ظرفیت رشته های پزشکی دست کوتاه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از متناسب‌سازی حقوق | بازنشستگان کشوری ۶ بر ۳ از بازنشستگان کارگری جلو افتادند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳) | کاهش محسوس دما از بعدازظهر جمعه مصوبه کنکوری شورای انقلاب فرهنگی بدون تغییر تا سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود صدور اجرائیه مهریه الزاماً به معنای طلاق نیست | کاهش ۱۳ درصدی درخواست ثبت اجرای مهریه در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته تأکید دوباره مجلس بر لزوم اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نمونه‌برداری دامپزشکی از گوشت‌های ارزان یک فروشگاه در مشهد | دست‌های لرزان برای خرید گوشت ارزان سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی ۳۰ درصد افزایش یافته است راهکارهای جلوگیری از جعل گذرنامه‌های بین‌المللی از زبان رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا پرداخت یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا زمان صدور احکام پیش‌بینی بارش باران، همراه با رعد و برق و وزش باد برای استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق در روز شنبه (۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس

  • کد خبر: ۲۱۹۹۷۳
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
سارقان حرفه‌ای طلا در دام پلیس
​رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان سابقه دار منزل در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی قاسم پور در این‌باره گفت:‌ ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حین گشت زنی در خیابان ترکمنستان تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا با دو سرنشین که چهره‌های نامتعارفی داشتند مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند. متهمان درحال زاغ زنی منازل مسکونی اطراف بودند که با مشاهده ماموران به طرز خطرناکی  از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر و طرح مهار اجرا کردند، گفت:‌ متهمان بدون توجه به دستورات پلیسی، به فرار ادامه داده و طی تعقیب و گریز انجام شده توسط ماموران پلیس، نهایتا با اجرای طرح مهار موتور سیکلت متهمان متوقف و هر دو موتوسوار دستگیر شدند.

اعتراف سارقان به ۲۰ فقره سرقت مشابه

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال دو متهم به مقر انتظامی، گفت: ماموران در مقر انتظامی اقدام به بازرسی از دو متهم کردند که در جریان آن هشت رشته گردنبند طلا، سه عدد انگشتر، هفت جفت گوشواره و تعداد زیادی زیور آلات از جنس طلا از این افراد کشف شد. همچنین آنان تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این دو نفر جزو سارقان حرفه‌ای منزل هستند.

وی با بیان اینکه برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی معترف شدند و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی تمام مالباختگان و دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در دستورکار قرار دارد. 

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->