لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی باعث تغییر مفهوم و مؤلفه‌های قدرت شد

  • کد خبر: ۲۲۰۱
  • ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
انقلاب اسلامی باعث تغییر مفهوم و مؤلفه‌های قدرت شد
سردار سلامی گفت: ناتو قدرت خود را از دست نداده بلکه مفهوم و مؤلفه‌های قدرت تغییر کرده و این کار را نیز انقلاب اسلامی انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دوره تربیت مربی طرح شهید بهنام محمدی که در ساختمان دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده عادی و معمولی نیست، گفت: اگر بخواهیم تاریخ بشریت را قبل و بعد پیروزی انقلاب تقسیم کنیم و اگر بگوییم بعد از جنگ جهانی دوم چه اتفاقاتی رخ داد که موجب تغییر هندسه قدرت حاکم بر دنیا شد که براساس آن بمباران دو شهر ژاپن اتفاق افتاد که تحول بسیار بزرگی از لحاظ ساختاری در دنیا بود، اما انقلاب اسلامی تحول بزرگتری را رقم زد و آن تغییر مفهوم قدرت بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رخداد انقلاب اسلامی باعث تغییر مفهوم قدرت در جهان شد، افزود: استعمار پیر انگلیس هر زمانی که ما قصد رسیدن به یک موفقیت بزرگ را داشتیم مانعی بر سر راه ما قرار می‌داد، به‌عنوان مثال در زمان قاجار و پهلوی یک میلیون هکتار از سرزمین‌های ایران که بیشتر حاصلخیز بودند را با سیاست‌های خبیثانه از کشور ما جدا کرد.

 

وی با بیان مصادیقی از اعمال سیاست‌های خبیثانه انگلیس برای جدا کردن بخش‌های مختلفی از ایران، تصریح کرد: ایران را مجبور کردند که بخش‌های شمالی عراق امروزی را که در آن زمان وجود نداشت از ایران جدا شود، ارتش انگلیس در برخی از مناطق خراسان مانند هرات اعمال نفوذهایی می‌کرد تا بتواند آن‌ها از ایران جدا کند.

 

سردار سلیمانی با اشاره به حضور گسترده نیروهای دشمن در حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه بیان کرد: با وجود داشتن شناورها و پایگاه‌های فراوانی در نزدیکی خلیج فارس، اما باز هم اسیر بخش کوچکی از قدرت یگان شناوری ما می‌شوند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ناتو قدرت خود را از دست نداده بلکه مفهوم و مؤلفه‌های قدرت تغییر کرده و این کار را نیز انقلاب اسلامی انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->