از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا

  • کد خبر: ۲۲۸۶۸۵
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته که بارش باران‌های سیل‌آسا را داشتیم میزان تماس‌های اورژانسی مردم از مرز ۴ هزار تماس فراتر رفت که این عدد رکورد دوران کرونا را هم شکست.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد پهلوان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۳ روز قبل و با اعلام هشدار‌های جوی و آب‌وهوایی از سوی اداره کل هواشناسی استان و همچنین موارد تاکید شده از سوی استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آماده‌باش کامل قرار دارد و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته این آماده‌باش تا ۲ روز آینده و تا زمان پایان بحران کنونی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به‌طور معمول روزانه ۳ هزار تماس اورژانسی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برقرار می‌شود، اما این میزان در روز چهارشنبه هفته گذشته که بارش باران‌های سیل‌آسا را داشتیم از مرز ۴ هزار تماس فراتر رفت و این عدد حتی بالاترین رکورد ثبت شده در دوران کرونا را هم شکست.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده نهایت همکاری را با خادمان خود در حوزه سلامت داشته باشند و از رفت‌وآمد‌های غیرضرور پرهیز نمایند تا که خدمت‌رسانی نیرو‌های امدادی در سطح شهر به‌موقع و در اسرع وقت انجام شود.

پهلوان با ذکر این نکته که در موضوع ارائه خدمات درمانی به‌موقع جای هیچگونه نگرانی نیست، تاکید کرد: با توجه به اینکه هشدار‌های لازم از قبل داده شده بود، خادمان تمامی بخش‌های حوزه سلامت از جمله حوزه درمان در آمادگی کامل هستند تا در صورت نیاز خدمت‌رسانی به‌موقع را به مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این روز‌ها تمامی بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد پایش‌ها و مراقبت‌های لازم را دارند تا در شرایط بحرانی موجود هیچگونه مشکلی در امر خدمت‌رسانی به‌موقع به بیماران به‌و‌جود نیاید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ مشهد در تمامی ایام سال در خدمت مردم هستند و تکنسین‌های این مجموعه در روز چهارشنبه هفته قبل به ۱۴ فرد گرفتار در سیل مشهد امدادرسانی کردند که کوچکترین آنها یک کودک یک ساله و بزرگترین آنها یک آقای ۷۰ ساله بود.

پهلوان گفت: برای ارائه خدمات به‌موقع از آمادگی کامل برخوردار هستیم و امیدواریم که در بحران سیل هم عملکردمان به‌گونه‌ای باشد که همانند بحران کرونا روسفید و سربلند باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->