پیش بینی قیمت ارز و دلار (چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت طلا و سکه (چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳) پیش‌بینی بورس (چهارشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۳)| روند بازار خنثی می‌ماند؟ زلزله ۴.۵ ریشتری در سیرچ کرمان (۱۱ دی ۱۴۰۳) خدمت به زائران امام رضا (ع) باعث افتخار است ویدئو | یارانه نقدی دهک‌های ۸ تا ۱۰ قطع می‌شود | همه پرسی برای قطع ۱۵۰ میلیارد دلار یارانه پنهان وزیر صمت برای جبران خسارت قطع برق و گاز صنایع بسته ویژه‌ای ارائه کرد چرا ترکمنستان گاز صادراتی خود را به روی ایران بست؟ قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۱ دی ۱۴۰۳) | ریزش ۷۸ میلیونی آریزو ۸ قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۱ دی ۱۴۰۳) | ری‌را ۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر شد مهلت استفاده از بخشودگی جرائم بیمه شخص ثالث، فردا (۱۲ دی ۱۴۰۳) تمام می‌شود بازگشت بورس به مدار مثبت | وضعیت امروز بازار سهام (۱۱ دی ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: رهبر انقلاب با بررسی مجدد FATF در مجمع موافقت کردند طلا و سکه در مشهد باز هم گران‌تر شد (۱۱ دی ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز موبایل‌های شیائومی (۱۱ دی ۱۴۰۳) | ردمی نوت ۱۳ پرو حدود ۱۶ میلیون تومان نرخ امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۱ دی ۱۴۰۳) سود خریدوفروش تسهیلات تکلیفی ازدواج به جیب دلالان می رود | بازار سیاه وام ازدواج درآمد مالیاتی دولت به بیش از ۸۱۲ همت رسید کوچ سرمایه‌گذاران خودرو به بازار طلا و ارز افزایش نرخ دلار چه تأثیری بر بازار لوازم خانگی مشهد گذاشت؟ | رکود شدید در بازار سهم پرداخت مالیات کارمندان و کارگران ۶۶ درصد بیشتر از همه اصناف خریدوفروش پاسپورت برای رجیستری‌کردن گوشی آیفون ویدئو | معاون اول رئیس‌جمهور: ارز باید تک‌نرخی شود بازار خودرو تا پایان سال ۱۴۰۳ به کدام سو می‌رود؟ | مهار دلار، مهار خودرو امضای قرارداد وام نهضت ملی مسکن ۲۷ درصد کاهش یافت وام نهضت ملی مسکن ۶۵۰ میلیون تومان شد قالیباف: اقداماتی مانند استیضاح در اوج بحران قیمت ارز، خطاست + فیلم لیموشیرین در مشهد به کیلویی ۲۵ هزار تومان رسید | نرخ عمده فروشی ۶۰ نوع میوه و صیفی جات اعلام شد (۱۱ دی ۱۴۰۳) پیش‌بینی مهم‌ترین تحولات بازار ارز‌های دیجیتال در سال جدید میلادی
سرخط خبرها

افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست

  • کد خبر: ۲۲۹۰۳
  • ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
افزایش ۳۵ درصدی ارسال با پست
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با افزایش ۳۵ درصدی مرسولات پستی مواجه هستیم و از روز‌های ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیون مرسوله در سراسر کشور توزیع شده است. او معتقد است پستچی‌ها نیز امروز در خط مقدم کرونا در حال خدمت‌رسانی هستند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمد اخلاقی» امروز (یکشنبه) گفت: با شیوع کرونا ایام تعطیل که خیلی از ارگان‌ها مانند بانک‌ها تعطیل بودند یا به صورت شیفتی کار می‌کردند، همکاران ما دست از کار نکشیدند و در روز‌های ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۳ میلیون مرسوله را در کشور جا به جا کردند.

او با بیان این‌که به دلیل تاخیر‌های پیش آمده در پست در تمام شبکه‌های اجتماعی شرکت ملی پست از مردم عذرخواهی کردیم، خاطرنشان کرد: جز روز اول فرودین ماه که تعطیلی سراسری شرکت ملی پست بود، روز‌های دیگر (۲۹ اسفند تا ۵ فروردین) همکاران ما مشغول بودند و فعالیت‌های پستی در کل حوزه‌ها انجام می‌شد. در روز‌های اول، دوم و سوم فروردین ۵۰ درصد نیرو‌ها در تمام واحد‌ها فعال بودند. واحد پستی تعطیل نداشتیم، اما از آنجایی که تعداد مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده بود، در برخی واحد‌ها با نیمی از نیرو‌ها کار را آغاز کردیم.

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان گفت: با توجه به این که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص شیوع ویروس کرونا به وسیله بسته‌های پستی مطرح شد، فرآیند ضدعفونی‌کردن کامیون‌ها و مرسولات نیز ما را از برنامه‌ریزی که داشتیم کمی عقب انداخت.

اخلاقی با این توضیح در خصوص تاخیری که بسته‌های ارسالی از سوی شهروندان داشتند به دلایلی اشاره کرد: تاخیر‌هایی که در ارسال بسته‌ها در پایان سال رخ داد به این دلیل بود که برخی از امکانات عادی از ما سلب شد و این مسئله با محدودیت مواجه‌مان کرد.

از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به حرکت‌های ریلی اشاره کرد. تعداد زیادی از مرسولات پستی از طریق خطوط ریلی به استان‌های مختلف کشور ارسال می‌شوند، با توجه به این که خطوط ریلی مسافری نداشت، قطار‌ها نیز برنامه حرکتی عادی نداشتند. حجم بالای مرسولات به ما گوشزد می‌کرد که ارسال مرسوله‌ها باید به شیوه دیگری انجام شود. این کار را با استفاده از سیستم حمل و نقل شرکت ملی پست انجام دادیم و نسبت به ارسال مرسولات اقدام کردیم.

وی اشاره کرد: با توجه به نیاز‌هایی که وجود داشت کمپین‌هایی برای خرید اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیاده‌سازی شد. خرید از تمام فروشگاه و اصنافی که تعطیل شده بودند به صورت اینترنت انجام شد و استقبال از این روال هم به شدت زیاد بود.

اخلاقی اشاره کرد: حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند، این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر کرده است. در سالی که آغاز شده است، ۳۵ درصد افزایش ترافیک را تجربه کردیم که با این شرایط ضرورت دارد مجموعه ما به ویژه در واحد‌های پستی و قبول مرسوله، فعال باشند تا کار را پیش ببرند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->