نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره

  • کد خبر: ۲۲۹۵۴۲
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
تمجید وزیر خارجه الجزایر از نقش شهید رئیسی و امیرعبداللهیان در توسعه روابط تهران - الجزیره
وزیر امور خارجه الجزایر در گفت وگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نقش شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان را در گسترش روابط تهران و الجزیره ستود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر سه شنبه شب یکم خرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، تسلیت عمیق خود، دولت و مردم الجزایر به دولت و ملت ایران را به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد.

وی همچنین نقش شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را در گسترش روابط ایران و و الجزایر ستود.

وزیر خارجه الجزایر با اشاره به سفر سال گذشته خو به تهران و سفر رئیس جمهور کشورمان به الجزایر، بر اهتمام طرفین در توسعه مناسبات تاکید و ابراز امیدواری کرد، تلاش‌های مشترک دو کشور و کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، توقف جنایت و نسل‌کشی در غزه و دستیابی مردم فلسطین به حقوق طبیعی خود ادامه یابد.

سرپرست وزارت امور خارجه نیز ضمن قدردانی از پیام رئیس جمهور و همتای الجزایری، بر نقش موثر شهید دکتر امیرعبداللهیان در توسعه روابط و همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و اسلامی از جمله الجزایر تاکید کرد.

علی باقری همچنین با اشاره به سفر اخیر شهید آیت‌الله رئیسی به الجزایر افزود: این سفر دریچه‌های متعددی در عرصه توسعه مناسبات میان دو کشور گشود که باید عملیاتی شود.

وی با توجه به محوریت فلسطین در روند رایزنی‌ها و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور، به‌ ویژه از تلاش‌های الجزایر در دوران عضویت این کشور در شورای امنیت سازمان ملل متحد در پیگیری احقاق حقوق مردم فلسطین قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->