شرایط فروش ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد + جدول (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰ میلیون نفر در ۶ هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور سکونت دارند ظرفیت قطار‌های مسافری برای امروز و فردا افزایش می‌یابد ترخیص کالا منوط به ثبت سفارش قبل از وصول خواهد شد اتباع، اهرم فشار بر بازار اجاره‌بهای ایران معافیت شرکت‌هایی با سود ١٠ هزار میلیارد تومانی از مالیات مسافران در پی لغو پروازها، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟ سامانه خودنویس سوادگری در معاملات مسکن را کاهش می‌دهد؟ ترخیص ۲۲ هزار خودرو وارداتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر مهم برای خریداران و فروشندگان طلا | شرایط جدید فروش طلا اعلام شد واکنش منفی بورس به وعده صادق ۲ | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ مهر ۱۴۰۳) همتی: تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه‌درشت‌ها باشد چگونه و از کجا لپ‌تاپ خوب و ارزان‌قیمت بخریم؟ بررسی قیمت موبایل‌های شیائومی از ۵ میلیون تا ۷۳ میلیون تومان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | دست کوتاه مردم از طلای گرمی ۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی رشد کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) شوک موقت بازار ارز بعد از عملیات وعده صادق ۲ | کارشناسان اقتصادی: افزایش قیمت ارز موقت و زودگذر است واکنش بازار خودرو‌های داخلی به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل چه بود؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ + ویدئو | حل مسئله ناترازی انرژی مستلزم گذشت زمان است بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده است | ۲ درصد از مشترکان خیلی بدمصرف هستند قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال یک روز پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل چه تغییری کرد؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) تورم چندباره در سال، افزایش دستمزد سالانه را در خود ذوب می‌کند اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد شلوغ‌شدن پمپ‌بنزین‌ها عادی است | سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سوخت به اندازه کافی موجود است و نگرانی نداریم سقوط آزاد بیت‌کوین بعد از عملیات موشکی ایران | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۵۳ درصد ظرفیت سد‌ها خالی است
سرخط خبرها

ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۳۰۳۵۲
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
ثبت‌نام ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار در طرح نهضت ملی در خراسان‌رضوی
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار برای طرح نهضت ملی در استان خراسان‌رضوی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر دارای شرایط نهایی این طرح ملی هستند.

سیدخلیل منبتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این رابطه توضیح داد: متولی اصلی طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی است که زمین‌های ۹۹ساله به متقاضیان واگذار می‌کند.

وی افزود: در استان خراسان‌رضوی، ۹۴ شهر وجود دارد که ۸۷ شهر آن کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و ۷ شهر بیش‌ از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ما تقریباً در ۵۳ شهر عملیات ساخت‌ را آغاز کرده‌ایم.

منبتی بیان کرد: در این شهرها ۸۳ هزار و ۱۵۰ خانوار برای طرح نهضت ملی ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر حائز شرایط نهایی این طرح ملی هستند که تاکنون ۲۷ هزار و ۷۲۶ قطعه زمین توسط وزارت شهرسازی و بنیاد مسکن تأمین شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: از این تعداد، ۷۶۰ واحد را بنیاد مسکن آغاز کرده است که ما نظارت عالیه بر ساخت‌و‌ساز را خواهیم داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۴۰۴ واحد در مرحله اسکلت و سقف، یک هزار و ۹۰۰ واحد در مرحله سفت‌کاری و ۱۱۰۰ واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

منبتی ادامه داد: در بحث سایت‌هایی که به شهرها اضافه شده، ما ۷۲ سایت به مساحت ۹۳۴ هکتار اضافه کردیم که طرح‌های آن ارائه شده و در کمیسیون ماده‌۵ طرح تفکیک آن انجام شده و ۶۹ سایت مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ شهر که دولت در آن‌ها زمین در اختیار نداشت، با بخش خصوصی توافق شد و زمین به متقاضیان واگذار شده است.

منبتی با بیان اینکه تأمین مالی این پروژه‌ها طبق مصوبه مجلس بر‌عهده نظام بانکی است، افزود: پنج بانک تجارت، صادرات، مسکن، ملی و ملت تاکنون وام ۵۵۰ میلیون‌تومانی به ۳ هزار نفر ارائه کرده‌اند که عملکرد نظام بانکی با کندی پیش رفته است و عقب‌ماندگی این بخش باید جبران شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->