رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: محصولات غذایی رتبه نخست صادرات خراسان رضوی را دارد | تعهد ارزی سّدی برای رشد صادرات قیمت امروز موبایل‌های سامسونگ (۸ مهر ۱۴۰۳) حراج شمش طلا امروز (۸ مهر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۳ (۸ مهر ۱۴۰۳) ترس بورس از جنگ | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ مهر ۱۴۰۳) تولید تخم‌مرغ در خراسان رضوی ۶ درصد کاهش دارد طلا کانال ۴ میلیون تومان را از دست داد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۸ مهر ۱۴۰۳) استمرار قطع برق در بخش کشاورزی باوجود سردشدن هوا، توجیه ندارد آیا یارانه محصولات لبنی حذف خواهد شد؟ | خداحافظی با شیر پاکتی ۱۸ هزار تومانی افزایش مزد کارگران به اندازه تورم، در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی است | پیشنهاد توزیع سبد کالای پنج‌میلیون‌تومانی بین کارگران مبلغ پرداختی مشاغل سخت و زیان آور بر اساس سختی کار تعیین می‌شود رشد قیمت خودرو‌های خارجی ادامه پیدا کرد (۸ مهر ۱۴۰۳) برای ۲۵ هزار مالک دارای خانه خالی در خراسان رضوی پیامک ارسال شد (۸ مهر ۱۴۰۳) جزئیات بارگذاری اطلاعات سازمان ثبت اسناد در درگاه ملی مجوز‌ها اعلام شد قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۸ مهر ۱۴۰۳) | کاهش ۱۱ میلیونی سورن پلاس قیمت دلار و طلا ریخت (۸ مهر ۱۴۰۳) قیمت بلیت هواپیما و تور برای مسیر مشهد - کیش برای امروز چقدراست؟ (۸ مهر ۱۴۰۳) همه کارت‌های سوخت تا هفته آینده به مالکان تحویل داده خواهد شد نرخ دلار در ۱۹ ماه اخیر باوجود گذر کشور از ۶ بحران، ثبات داشت طلا مرز ۴ میلیون تومان را رد کرد (۸ مهر ۱۴۰۳) صادرات ناچیز خراسان رضوی به چین در ۵ ماه نخست ۱۴۰۳ قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۸ مهر ۱۴۰۳) صادرات مرغ در نیمه دوم سال به ۶۰ هزار تن خواهد رسید نرخ امروز میوه و صیفی جات به صورت عمده اعلام شد (۸ مهر ۱۴۰۳) | بلال را چند بخریم؟ پیشنهاد افزایش حقوق کارگران معدن در شورای عالی کار مطرح می‌شود
سرخط خبرها

طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص!

  • کد خبر: ۲۳۰۷۶۹
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
  • ۳
طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص!
طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در مجمع تشخیص در صف بررسی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت، توسط نمایندگان مجلس یازدهم به مجمع تشخیص مصلحت ارسال شده است و در حال حاضر در صف بررسی این نهاد قرار دارد.

اما تکلیف این طرح چه می‌شود؟ پاسخ این است که در صورت تصویب در مجمع تشخیص، این طرح به مجلس بازگردانده می‌شود و ازآنجاکه طرح سامان‌دهی رأی قاطع نمایندگان مجلس یازدهم را پای خود دارد، در صورت تأیید و بازگشت به مجلس، تبدیل به قانون شده و به دولت فرستاده می‌شود. دولت نیز موظف است ابلاغیه‌ اجرایی آن را صادر کند؛ بنابراین در حال حاضر، ریش و قیچی در دست مجمع تشخیص مصلحت است و کارگران ارکان ثالث نفت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین جوامع هدف طرح، می‌گویند امیدواریم دوباره کار به رفت‌وبرگشت مجدد نکشد و بالاخره یک‌جا، طرح سامان‌دهی به تصویب قطعی برسد.

این کارگران می‌گویند: در سال جدید، پیمانکاران با قدرت تمام در صنایع نفتی کشور حضور دارند و با دست باز جولان می‌دهند و تنها تصویب طرح سامان‌دهی‌ است که می‌تواند دست دلالان نیروی انسانی را برای همیشه کوتاه کند و کارگران را نجات دهد.
منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اکرم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
0
هیچ کاری نمیکنید
۵ ساله فقط حرف زدید
هیچ کاری نکردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
2
موقع رأی گیری شد و دوباره گول زدن مردم
پریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
2
یعنی من ۱۲سال منتظرم ساماندهی بشم
از سال ۹۱ سابقه کار دارم به عنوان نیروی غیر رسمی آموزش پرورش
تو مملکتم باید حقمو گدایی کنم ..
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->