تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع)
سرخط خبرها

سردار غیاثی: شهید رئیسی به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رسید

  • کد خبر: ۲۳۰۹۵۵
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
سردار غیاثی: شهید رئیسی به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رسید
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: با حادثه پرواز اردیبهشت، شهید جمهور خود را به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته‌های ستاد کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی با اشاره به حادثه پرواز اردیبهشت که منجر به شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و و یارانش شد، خاطرنشان کرد: با حادثه پرواز اردیبهشت، شهید جمهور خود را به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رساند.

وی افزود: در تدارک برگزاری کنگره شهدا در تراز ملی هستیم و حضور شهید آیت‌الله رئیسی کنگره ملی شهدا را مزین و با برکت خواهد کرد.
سردار غیاثی در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم با تکیه بر نقاط قوت برگزاری کنگره در شهر‌های سبزوار و نیشابور، تحول جدی در برگزاری کنگره داشته باشیم.

تقدیر از فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه اکران شهری و المان‌های دفاع مقدس

سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا آزادی» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: اهمیت سبک زندگی شهدا، سرگذشت پژوهی، ترویج پیام وصیت‌نامه‌های شهدا از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخت.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در استان خراسان رضوی و ابراز امیدواری نسبت به ادامه این روند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت هنر و تولیدات هنری برای انتقال پیام شهدا باید استفاده کنیم و بدانیم آنچه از کنگره‌ها باقی می‌ماند، آثار فرهنگی فاخر مثل کتاب، فیلم سینمایی و مستند‌های روایی است که باید به صورت هنرمندانه تولید شود. در کنگره‌ها باید به یاد شهدا و انتقال پیام شهدا توجه شود و این نیز جز با زبان هنر امکان‌پذیر نیست.

سردار آزادی در ادامه گفت: شناسنامه‌های شهر‌های ما شهدا هستند و باید هویت شهر‌ها را با این قهرمانان به نسل جدید بشناسانیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های شهرداری مشهد در حوزه اکران شهری و المان‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این اقدامات شهرداری مشهد می‌تواند به عنوان الگو برای شهرستان‌های استان نیز در دستور کمیته‌ها قرار گیرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->