سهراب رسما تمرین آبی‌ها را دست گرفت شزنی – بارسا نهایی شد کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال
سرخط خبرها

غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان

  • کد خبر: ۲۳۱۰۱۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان
مدافع آبی‌ها در دیدار با گل گهر مرتکب خطا شد تا با چهار خطا، دیدار هفته بعد تیمش مقابل پیکان را در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال ایران از دست بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال روز گذشته در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر موفق شد با یک گل از سد گل گهر عبور کند تا تکلیف قهرمان لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شود.

ایمان سلیمی مدافع آبی‌ها پس از خطایی که به روی مدافع گل گهر مرتکب شد، از سوی وحید کاظمی داور مسابقه یک کارت زرد گرفت تا به این ترتیب او دیدار هفته بعد تیمش را از دست بدهد.

پیش از این اعلام شده بود که استقلال برای بازی هفته پایانی محروم ندارد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->