جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی قالیباف در دفتر حزب‌الله حضور یافت جریمه پلاک‌پوشانی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه: انتظار نتانیاهو برای واکنش ایران ایجاد یک جنگ روانی است | صهیونیست در ورطه نابودی ادای احترام اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شهید سید حسن نصرالله دیدار شمخانی و نماینده حزب الله در تهران
سرخط خبرها

ادعای واشنگتن‌تایمز درباره آمادگی اوکراینی‌ها برای جایگزینی زلنسکی

  • کد خبر: ۲۳۱۰۴۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶
ادعای واشنگتن‌تایمز درباره آمادگی اوکراینی‌ها برای جایگزینی زلنسکی
محبوبیت ولودیمیر زلنسکی که دوره ریاست‌جمهوری او در ۲۰ مه به پایان رسید، به پایین‌ترین حد خود نزول کرده است و طبق گزارشی، اوکراینی‌ها برای جایگزینی او آماده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روزنامه واشنگتن‌تایمز در گزارشی عنوان کرد محبوبیت زلنسکی به پایان رسیده و مردم اوکراین آماده تغییر قدرت هستند. بنابراین، زلنسکی گزینه‌های کمی دارد.

این روزنامه تصویر تیره و تاری را در آینده قابل‌ پیش‌بینی برای اوکراین ترسیم می‌کند؛ اینکه آمریکا دیگر تأمین مالی و تسلیحات بی‌وقفه را تضمین نمی‌کند.

به گزارش وب‌سایت پراودا، دوره ریاست‌جمهوری ولودیمیر زلنسکی در ۲۰ مه به پایان رسید. وی توسط شهروندان اوکراینی برای یک دوره ۵ ساله انتخاب شد و دقیقا به همان تعداد سال از زمان تحلیف وی در ۲۰ مه ۲۰۱۹ می‌گذرد. بااین‌حال، حکومت‌نظامی از فوریه ۲۰۲۲ در اوکراین وضع شده است.

ولودیمیر زلنسکی، با استدلال برای حکومت‌نظامی، انتخابات ریاست‌جمهوری را لغو کرده و عملا قدرت را در این کشور در دست دارد. با این‌ حال، با در نظر گرفتن قانون اساسی اوکراین، ماموریت دارنده پست ریاست‌جمهوری مبنای قانونی و مشروع ندارد.

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه، تصمیم ولودیمیر زلنسکی برای ماندن به‌عنوان رئیس‌جمهور اوکراین پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری خود را غصب قدرت و نقض قانون اساسی اوکراین دانست. همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه تاکید دارد که حضور زلنسکی در راس قدرت دیگر مشروعیت ندارد و اگر زمانی بحث مذاکرات صلح مطرح باشد، این مورد مشکل‌ساز خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->