فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت تذکر به ۸ رسانه به دلیل تخلفات انتخاباتی زمان پخش مستندهای انتخاباتی پزشکیان و جلیلی مشخص شد بازداشت مالک سابق نساجی مازندران (۱۲ تیر ۱۴۰۳) وزیر خارجه آمریکا: با مصر و قطر تلاش‌های بی‌وقفه برای تحقق آتش‌بس در غزه را انجام می‌دهیم معاون بین‌الملل دفتر رهبری: نامه رهبری به جوانان آمریکا نامه‌ای به دغدغه‌مندان عالم است رئیس‌جمهور ونزوئلا پیشنهاد برای ازسرگیری گفت‌وگوی مستقیم با آمریکا را پذیرفت زاکانی برای تبلیغات ریاست‌جمهوری همچنان در مرخصی است | اداره تهران برعهده کیست؟ گردان پهپاد و ساختمان جدید جنگال منطقه پدافند هوایی مرکزی افتتاح شد راه درست انتخاب درست حزب‌الله لبنان ۲ شهرک صهیونیست‌نشین دیگر را هدف قرار داد علی اف: قانون اساسی ارمنستان ادعای ارضی علیه سرزمین ما دارد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر کشور: ۱۵ تیر زمان مرحله دوم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است

  • کد خبر: ۲۳۱۹۹۹
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
وزیر کشور: ۱۵ تیر زمان مرحله دوم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری است
وزیر کشور گفت: اگر به هر دلیل نتیجه انتخابات در مرحله اول انتخابات روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود فرصت بسیار کم و لزوم سرعت گرفتن فرآیند انتخابات، به حمدالله مرحله اول که ثبت‌نام داوطلبان بود، به خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: مراحل بعدی انتخابات نیز طبق مقررات و زمان‌بندی ۵۰ روزه انجام می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ مشکلی نداشتیم. طبیعتا افرادی که شرایط ثبت‌نام نداشتند، ثبت‌نام نشدند و این کار با دقت لازم، انجام شد. مراحل بعدی تایید صلاحیت نیز با شورای نگهبان است.

وحیدی رعایت اخلاق در انتخابات را پر اهمیت دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبری تاکید کردند، رعایت اخلاق انتخاباتی، جلوگیری از تخریب کاندیداها، رعایت امنیت و همبستگی ملی از اهم مسائلی است که داوطلبان تایید صلاحیت شده باید حتما به آنها پایبند باشند تا تراز انتخابات در عالی‌ترین سطح حفظ شود.

وزیر کشور بر پایان فرآیند برگزاری انتخابات در هشتم تیر ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: اگر به هر دلیل نتیجه انتخابات در مرحله اول انتخابات روشن نشود، مرحله دوم انتخابات یک هفته بعد در تاریخ ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

وحیدی تاکید کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی‌های انجام شده بین همه دست‌اندکاران امر انتخابات و با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای مشکلی برای امنیت انتخابات نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->