کاندیدا‌ها کجا رای دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش داشته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد اطلاعیه شماره ۱۹ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) عربستان با برگزاری انتخابات ایران در این کشور موافقت کرد سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: افزایشی در تعداد شعب ثابت و سیار در مشهد و استان نداریم + فیلم تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد با حضور ۹ هزار نیروی فراجا بیش از ۲۵ درصد شعب اخذ رأی در مشهد متراکم هستند | شعبه حرم امام‌رضا(ع) بیشترین ازدحام را دارد + فیلم اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون در استان، تخلف انتخاباتی گزارش نشده است + فیلم فرماندار مشهد: ۳ میلیون تعرفه رأی در شهرستان مشهد توزیع شده است آیت‌الله جعفر سبحانی رأی خود را به صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم شرکت ایرانیان خارج‌ازکشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ + عکس و فیلم تعداد آرای رؤسای جمهور ایران در دوره‌های مختلف + درصد مشارکت اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایران بیانیه «نقشه راه» روسای جمهور آمریکا و فرانسه را محکوم کرد

  • کد خبر: ۲۳۳۰۵۶
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
ایران بیانیه «نقشه راه» روسای جمهور آمریکا و فرانسه را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک رؤسای‌جمهور آمریکا و فرانسه را که در بخشی از آن اتهامات بی‌اساس و غیرقابل قبول علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، محکوم کرد و آن را مردود دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی مفاد ضدایرانی این بیانیه را بی‌پایه و اساس و دارای اهداف و انگیزه‌های سیاسی و در ادامه سیاست‌های شکست‌خورده پیشین دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: همان‌طور که بارها گفته‌ایم، جمهوری اسلامی ایران به همکاری فنی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب حقوق و تکالیف بین‌المللی و بر اساس معاهده عدم اشاعه و موافقتنامه پادمان پایبند است.

وی گفت: نقش شناخته‌شده جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تحکیم ثبات و امنیت در منطقه و جهان و مبارزه با گروه‌های تروریستی در راستای تقویت امنیت بین‌المللی غیرقابل‌انکار است.

کنعانی تصریح کرد: همچنین از ابتدای منازعه اوکراین تاکنون، همواره سیاست اصولی و روشن جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حمایت از حل و فصل سیاسی اختلافات دو طرف بوده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: بسیار مضحک است که حامیان رژیم کودک‌کُش اسرائیل که حدود ۱۵ هزار کودک و هزاران زن فلسطینی را طی هشت ماه قتل عام و سلاخی کرده و نیز سرکوب کنندگان دانشجویان و شهروندان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل، به خود اجازه می‌دهند که به دیگران درس اخلاق و حقوق بشر دهند.

کنعانی گفت: به رئیس‌جمهور فرانسه توصیه می‌کنیم در چارچوب اظهارات اخیرش مبنی بر ضرورت تلاش اروپا برای عدم دنباله‌روی از ایالات متحده آمریکا به‌ویژه در حوزه دفاعی و امنیتی، دنباله‌روی فرانسه از سیاست‌های خصمانه و ضدایرانی دولت آمریکا در قبال ایران را نیز اصلاح کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->