«کودک شو» ویژه عید غدیر روی آنتن می‌رود + زمان پخش «منوچهر والی زاده» مجری مناظره انتخاباتی رادیو ورزش شد محمد معتمدی «از ایران نگذشتیم» را خواند + ویدئو «تامینا» جایزه بهترین فیلمنامه فالواترای ایتالیا را کسب کرد کنسرت رایگان محسن ابراهیم‌زاده در منطقه فرهنگی‌گردشگری عباس‌آباد معرفی کاندیدا‌های هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های خراسان‌رضوی + اسامی «ترانه راهزنان» از شبکه چهار پخش می‌شود راه‌یابی «آخرین شیهه...» به جشنواره RIFFA کانادا سریال «فراری» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش «زخم کاری» به فصل چهارم رسید + جزئیات مریم و رامین «در پناه تو» بعد از ۴۰ سال + عکس جلسه نقد کتاب «گنجشک در اتاق ریکاوری» برگزار شد | کنسرو شدن کلمات و رنده شدن دیالوگ‌ها در شعر فراسپید جکی چان با یک «یک اسطوره» در راه سینما ویژه‌برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید غدیر + زمان پخش دوقلو‌های جایگزین سارا و نیکا در پایتخت ۷ مشخص شدند؟ + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ گذری بر ظرفیت نمایش‌های سنتی و آیینی در نقد اجتماعی «امروز کافران نومید شدند» | غدیر، به روایت تفسیر‌های کهن فارسی
سرخط خبرها

دومین رویداد هم آفرینی دعوت برگزیدگان خود را شناخت + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۶۷۷
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
دومین رویداد هم آفرینی دعوت برگزیدگان خود را شناخت + فیلم
آیین اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت۲ با محوریت تولید آثار درباره شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد برگزار شد و به ۹ اثر برگزیده جوایزی اهدا شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم اختتامیه رویداد هم آفرینی دعوت۲ ویژه تولید محتوا با محوریت شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی عصر امروز در کارخانه نوآوری مشهد، با حضور ۱۶۰ شرکت کننده و اساتید و فعال فضای مجازی برگزار شد. 

شهادت آیت‌الله رئیسی بستری برای شناخت دستاوردهای دولت سیزدهم فراهم کرد

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در آیین اختتامیه خطاب به شرکت کنندگان گفت: امروز که به صورت جدی و عملیاتی پای کار آمدید آن را ادامه دهید و روش های مختلف نشر در حوزه خدمات شهید رئیسی و شاخصه‌های دولت انقلابی را تمرین کنید. 

عبدالله امینی فر با اشاره به تولیدات صورت گرفته طی رویداد هم آفرینی دعوت اظهار کرد: تولیدات خوب و با کیفیتی از سوی تیم‌های شرکت کننده صورت گرفته است و ما سعی می‌کنیم بستر برگزاری چنین رویدادهایی را فراهم کنیم.

امینی فر افزود: طی مذاکره ای که با استانداری داشتیم تلاش می شود در یک هفته مانده به انتخابات قرارگاه مرکز تولید محتوا راه اندازی شود و افراد شرکت کننده در رویداد، در این قرارگاه نیز به تولید محتوا بپردازند. 

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی شخصیت منحصر بفردی است. شهادت ایشان بستری فراهم کرد تا به عملکرد بهتری درباره شناخت شهید رئیسی برسیم که تا قبل از این یا حساس نبودیم یا آگاه نبودیم. کارهای بزرگی در دولت سیزدهم صورت گرفته است که حالا حالاها می شود درباره اش صحبت کرد و این به معنای دولت انقلابی است که دستاوردهای متعددی را به وجود آورد. 

امینی فر به انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: اگر بتوانیم دولت شهید رئیسی را در رسانه به درستی بیان کنیم و مردم آگاه شوند می‌توانیم مردم را نیز ترغیب به انتخاب اصلح کنیم. تبیین کردن شخصیت شهید رئیسی و معرفی کاندیدای اصلح دو کاری است که باید در این ایام به عنوان ماموریت رسانه ای انجام دهیم. 

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در خصوص برندگان رویداد هم آفرینی دعوت ۲ گفت: آثار ۴۰ تیم شرکت کننده در سه رشته موشن گرافی، پوستر و ویدئو کلیپ مورد داوری قرار گرفت که از این میان ۹ تیم در نهایت انتخاب شدند. 

وی ادامه داد: تیم‌های هنریستا، کوثر۲، شهید موحدنیا، ریحانه۱،  قاف، عزم، میثم، خدام الرضا(ع) و ندای حمزه به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب شدند که به ترتیب در مقام‌های اول تا نهم قرار گرفتند.

امروزه مهم ترین شیوه دشمن راه اندازی جنگ شناختی است

فرمانده ناحیه مقاومت عمار مشهد نیز در این رویداد اظهار کرد: امروزه مهم ترین شیوه دشمن برای توطئه، راه اندازی جنگ شناختی است، تبیین و تعمیق شناخت در جامعه، سلاح مهم در برابر توطئه های دشمنان است.

هادی با ادب با اشاره به نقش مهم جوانان و فعالان فضای مجازی در آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی در روزهای منتهی به انتخابات، اظهار کرد: نقش فعالان فضای مجازی به عنوان عنصر آگاهی بخش در جامعه بسیار تأثیر گذار است.

وی تصریح کرد: نقش آفرینی در میدان تولید محتوا از ضرورت های موثر بودن در فضای جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی است و گفتمان سازی با محوریت تقویت ارزش های انقلاب اسلامی از رسالت های مهم فعالان فضای مجازی است.

سرهنگ با ادب شناخت درست مسائل  و اولویت بندی آنها را تکلیف خواند و افزود: اولین وظیفه ما در فضای رسانه در این برهه از زمان، باید امت سازی برای امام امت باشد.

وی گام اول در این مسیر را شناخت، عنوان کرد و گفت: ما در شناخت خیلی عقب هستیم. چون فضای مجازی برای ما غالب هست مانند اسلحه اما خشاب آن چیست؟ مبانی انقلاب و اسلام خشاب آن است و ما در این زمینه خلا داریم.

سرهنگ با ادب بیان کرد: باید بتوانیم در کوتاهترین زمان با شناخت درست پاسخ دشمن را بدهیم و مقابل او بایستیم. در شناخت باید وقت بیشتری بگذاریم. در عرصه کاربردی فضای مجازی هر کدام از ما باید یا تولید کننده و یا توزیع کننده باشیم. 

وی گام دوم و اصل دوم بعد از شناخت را تثبیت شناخت عنوان کرد و افزود: در فضای مجازی اگر بخواهیم یک رفتار را رقم بزنیم باید به طور سلسله وار با روش های متخلف تکرار کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت عمار مشهد،  گام بعدی را اصل تعمیق خواند و گفت: اگر تعمیق شناخت صورت نگیرد کار ما بی اثر خواهد ماند.

سرهنگ با ادب در پایان تاکید کرد: امروز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یکی از تهدیدات دشمن است و لذا نباید در فضای جنگ نرم غافلگیر شویم. به برکت فضای علمی حاکم در بین نسل جدید امروز جوانان ما دارای فکر و اندیشه هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->