نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۴۱۱۴
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد
یکی از مقامات صهیونیست در اظهار نظری اذعان کرد که اوضاع لبنان تغییر کرده است و حتی توافق میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان نیز مانع از موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت لبنان نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اذعان مقامات صهیونیست به شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی در جبهه‌های شمالی و جنوبی سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

«اشر کوهن» مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» در اظهاراتی به تغییر اوضاع در لبنان و همچنین تغییر در وضعیت مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی اذعان کرد.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اوضاع در لبنان تغییر کرده است. توافق مانع شلیک‌شدن موشک‌های حزب‌الله از پشت رودخانه لیتانی نمی‌شود.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شدت در ایجاد کمربند امنیتی در الجلیل اشغالی شکست خورده است.

«اشر کوهن» در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به محل اقامت خود در شمال سرزمین‌های اشغالی باز نخواهند گشت.

از سوی دیگر «عودید بورر» عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز از شکست‌های این رژیم سخن گفت.

بورر با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در اداره جنگ تاکید کرد: تنها رقیب شکست کابینه کنونی در حمله هفتم اکتبر، روشی است که جنگ از طریق آن اداره می‌شود.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی ادامه داد: مدیریت ضعیف و شکست‌خورده، ما را به بدترین وضعیت راهبردی‌ رسانده است؛ وضعیتی که مشابه آن را در گذشته سراغ نداریم.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: حماس موفق شده است که خود را در نوار غزه ترمیم کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->