نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید

  • کد خبر: ۲۳۴۱۵۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۸
رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه استیصال تل آویو از اقدامات حزب الله، برای این جنبش خط و نشان کشید.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی که اکنون تمرکز خود را بر جنگ غزه متمرکز کرده با چالش جدی در جبهه شمالی مواجه است که همین موضوع تل آویو را مجبور به استقرار بخشی از ارتش خود در مرز با لبنان جهت مقابله با حزب الله کرده است.

بر این اساس، دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به استیصال این رژیم در مقابله با حزب الله لبنان، گفت: اقدامات حزب الله در شلیک موشک و راکت به سمت ما می‌تواند باعث تشدید جدی تنش‌ها شود.

وی مدعی شد: اقدامات حزب الله در افزایش خصومت ما را به لبه آنچه یک تنش گسترده است، می‌کشاند. این موضوع می‌تواند برای لبنان و تمامی منطقه تبعات ویرانگری به بار داشته باشد.

هاگاری با اشاره به ضربات دردناک حزب الله به رژیم صهیونیستی طی چند ماه اخیر، خاطر نشان کرد: اسرائیل هر کاری که نیاز باشد برای حفاظت از شهروندان خود انجام خواهد داد تا بار دیگر آرامش به مرزهای شمالی بازگردد.

این سخنان پس از حمله گسترده هفته قبل حزب الله به سرزمین‌های اشغالی مطرح می‌شود که بزرگترین حمله از زمان آغاز جنگ غزه به شمار می‌رود.

اکنون فرانسه و آمریکا به طور گسترده در راستای حفاظت از منافع رژیم صهیونیستی در حال میانجیگری با طرف لبنانی به منظور پایان بخشیدن به منازعه مرزی میان دو طرف هستند. تل آویو از ترس حملات حزب الله شهرک نشینان از مناطق مرزی با لبنان را تخلیه کرده و در هتل‌ها و مراکز اقامتی در مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی اسکان داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->