ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند

  • کد خبر: ۲۳۵۴۵۸
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
آمار‌های تکان‌دهنده از اعتیاد در خراسان‌رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل‌کرده هستند
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی از آمارهای مربوط به رواج اعتیاد در استان صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد زهدی در مراسم امحای پنج تُن موادمخدر صنعتی و غیردارویی در مشهد که در هفته مبارزه با موادمخدر صورت پذیرفت، طی سخنانی اظهار کرد: معضل اعتیاد، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شوک در جهان و مانع توسعه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی است. در کشور ما، به دلیل برنامه‌ریزی دشمنان، مصرف موادمخدر در بین جوانان بیشتر شایع‌ است.

وی ادامه داد: تمامی آمارهای موجود حاکی از آن است که دشمنان به دنبال جوانان ما هستند؛ ۲۷ درصد جمعیت معتاد ما دارای تحصیلات عالی هستند، ۶۳ درصد افراد متاهل و ۵۸ درصد جوانان بین ۲۳ تا ۴۲ سال هستند.

زهدی به ارکان تاثیرگذار بر فرهنگ‌سازی مقابله با اعتیاد اشاره کرد و افزود: نقش رسانه‌ها در این امر بسیار مهم است؛ رسانه ملی، سینما و... اهمیت بسیاری در پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز دارند.

آمار‌های تکان دهنده از اعتیاد در خراسان رضوی؛ ۲۷ درصد از معتادان تحصیل کرده هستند

سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: لابراتوارهای موادمخدر قبلاً در مرزها بود، اما اینک با توجه به رواج مواد صنعتی، دسترسی به این مواد افزایش یافته است و امر ترک بسیار سخت است. مجموعه ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر، برنامه‌های مختلفی اعم از کشفیات، ترک و بازتوانی معتادان در کمپ‌ها و... دارند و در سال گذشته و در کل کشور، ۸۰۰ تُن مواد کشف شد. این هم شایسته گفتن است که در راه مبارزه با این آسیب جهانی، تاکنون ۴ هزار نفر از پرسنل فراجا شهید شدند و تعداد فراوانی هم جانباز شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->