نشست نقد کتاب «رو به زخم» در حوزه هنری خراسان رضوی داوود میرباقری: نصرالله با سیمرغ شهادت به قاف عشق پرواز کرد انتشار سی‌و‌پنجمین شماره مجله ادبی «چامه» ویژه محمدعلی بهمنی «گل یا پوچ» مهران مدیری متهم به سرقت هنری شد! «چشمان آبی زهرا» را در شبکه امید ببینید + زمان پخش امیرحسین آرمان با «آن‌ها مرا دوست داشتند» به سینما‌ها می‌آید نقش آفرینی مریل استریپ در سریال «اصلاحات» «آخرین فرصت»؛ سفری به زندگی شهید کسایی و همسر فداکارش با روایتی دلنشین آموزش داستان‌نویسی | چیز‌هایی که در جیب هایم دارم تندیس قهرمان افسانه‌ای روسیه در دستان زوج مستندساز ایرانی جایزه بهترین فیلم سن سباستین به «بعدازظهر‌های تنهایی» رسید نامزدی انیمیشن «آتل» در باکو شخصیت‌های منفی اما جذاب سریال‌های نمایش خانگی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی شهادت سیدحسن نصرالله گفت‌وگو با مانا مستاجرحقیقی درباره انیمیشن «نی»، روایتی متفاوت از هجران و فراق واکنش یک شاعر به شهادت سید مقاومت؛ نام نصرالله می‌میرد مگر؟ ۱۶۹ حادثه آتش سوزی در مشهد طی یک هفته
سرخط خبرها

پخش فصل جدید «مهلا» در ایام محرم

  • کد خبر: ۲۳۵۷۷۱
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
پخش فصل جدید «مهلا» در ایام محرم
فصل پنجم برنامه گفت‌وگومحور «مهلا» در ایام محرم در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فصل چهارم برنامه «مهلا» محرم سال گذشته از پلتفرم روبیکا پخش شد، فصل جدید آن با اجرای محمدحسین پویانفر و تیم جدید منتشر خواهد شد.

امیرحسین بزرگ‌زادگان، یکی از تهیه‌کنندگان فصل گذشته این برنامه در گفت‌وگویی با ایسنا عنوان کرد که برای ساخت فصل جدید با این برنامه همکاری ندارد و این برنامه توسط خود امیرحسین پویانفر تولید می‌شود؛ بنابراین گزارش، فصل جدید «مهلا» با اجرا و تهیه کنندگی محمدحسین پویانفر از شب‌های محرم آماده انتشار شده است.

«مهلا» برنامه‌ای ترکیبی به میزبانی محمدحسین پویانفر، مداح کشور و با حضور چهره‌هایی در حوزه‌های مذهبی، هنری، ورزشی و اجتماعی ‏است که در هر قسمت با قرار گرفتن مقابل مهمانان، سوالاتی را با هدف رقم زدن گفتگو‌هایی شنیدنی و متناسب با حال و هوای این ایام، طرح می‌کند. با این حال به واسطه‌ی حضور برخی مهمانانش از جمله جواد خیابانی با حاشیه‌هایی هم روبرو شده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->