رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: افزایشی در تعداد شعب ثابت و سیار در مشهد و استان نداریم + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۶۱۰۶
  • ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: افزایشی در تعداد شعب ثابت و سیار در مشهد و استان نداریم + فیلم
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: مشارکت خوبی را از ابتدای صبح شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت را در ادامه نیز با همین روند روبه‌افزایش و رشد شاهد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر فریدنیا امروز (۸ تیر ۱۴۰۳)، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی، اظهار کرد: فرایند آغاز رأی‌گیری را رأس ساعت هشت صبح آغاز کردیم. عوامل اجرایی از ۶ صبح در شعب اخذ رأی حاضر بودند. از هفت صبح صورت‌جلسات اخذ رأی وارد سامانه احراز هویت شده و هشت صبح همانند دوره گذشته، فرایند اخذ رأی در تمام استان و در ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه آغاز شد.

وی بیان کرد: تاکنون در سطح استان هیچ مشکلی نه در حوزه اخذ رأی و نه در موارد اجرایی و امنیتی نداشتیم و امیدواریم تا پایان رأی‌گیری نیز این فرایند با همین جدیت دنبال شود.

مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ابتدای صبح، مشارکت خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت را در ادامه نیز با همین روند رو‌به‌افزایش و رشد شاهد باشیم.

فریدنیا با بیان اینکه از ابتدای صبح تاکنون (ساعت ۱۳)، حدود ۷۰۰ هزار تعرفه در استان مصرف شده است، عنوان کرد: در شعب ثابت و سیار افزایش نداریم؛ زیرا صورت‌جلسه شده است و براساس قانون نمی‌توان تغییری در تعداد شعب ایجاد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->